Ticketswap (Balthazar kaartjes)

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Via Ticketswap probeer ik nog aan 2 kaartjes voor Balthazar te komen voor a.s. zaterdag in het Paard in Den Haag.

Via de app heb ik een ticket-alert aangezet, maar hoe snel ik ook reageer, ik ben altijd te laat...
Zijn andere dan nog sneller of zijn er bots actief die kaartjes opkopen ?

Iemand nog tips hoe ik toch kaartjes via TicketSwap kan scoren ?

Grt, Marcel
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Al vaak met ticketswap gevochten. Misschien zit er bijgeloof tussen maar voor mij werkt vaak:
- app al open hebben staan
- zo min mogelijk andere Apps open
- telefoon unlocked hebben op het notificatiescherm om meteen te kunnen klikken
- verbinding via data ipv wifi
- blind omlaag scrollen en kopen
Hoop dat het helpt & succes!
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Goeie tips !!! Thnx !

Maar data i.p.v wifi snap ik niet echt... waarom zou dat sneller zijn ??
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Via Ticketswap probeer ik nog aan 2 kaartjes voor Balthazar te komen voor a.s. zaterdag in het Paard in Den Haag.

Via de app heb ik een ticket-alert aangezet, maar hoe snel ik ook reageer, ik ben altijd te laat…
Zijn andere dan nog sneller of zijn er bots actief die kaartjes opkopen ?

Iemand nog tips hoe ik toch kaartjes via TicketSwap kan scoren ?

Grt, Marcel

Volgens mij sturen ze niet iedereen tegelijk die alert. Zit soms een paar seconden tussen. Je moet dan maar net de mazzel hebben.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Al vaak met ticketswap gevochten. Misschien zit er bijgeloof tussen maar voor mij werkt vaak:
– app al open hebben staan
– zo min mogelijk andere Apps open
– telefoon unlocked hebben op het notificatiescherm om meteen te kunnen klikken
– verbinding via data ipv wifi
– blind omlaag scrollen en kopen
Hoop dat het helpt & succes!
En ook nog eens vlugge vingers hebben. Je hoeft maar een milliseconde later te zijn dan iemand en je hebt geen kaartje.
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Nog een tip:

Inloggen met FB werkt in ieder geval al sneller dan dat je de alert via email ontvangt...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Nog een tip:

Inloggen met FB werkt in ieder geval al sneller dan dat je de alert via email ontvangt…
Je kan toch gewoon inloggen via de app? Als je daar je ticketalert aanzet, krijg je ook geen mail, wat opzich al een hele geruststelling is voor je inbox.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Die mailalerts lijken sowieso altijd later dan de alert via de app.... soms zelf een minuut of twee. Heel random allemaal.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Blijven proberen! Is natuurlijk gewoon kut om er de hele tijd langs te pissen maar met bovenstaande tips moet het echt lukken. Je moet wel gewoon echt standaard de telefoon voor je neus hebben liggen en meteen in actie komen zodra de alert binnenkomt.
Het is mij gelukt een paar jaar geleden om voor een concert van Coldplay waar duizenden mensen ingeschreven stonden voor een ticketalert tickets te fixen. Ook afgelopen vrijdag Balthazar in Rotterdam gezien terwijl de tickets er op TS direct uitvlogen.

Niet wanhopen! Uit ervaring kan ik ook zeggen dat op de dag zelf meer mensen hun tickets besluiten te verkopen. Daarnaast staan er ook een hoop mensen ingeschreven voor de alerts die allang niet meer willen gaan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Mijn tip (als je echt graag wilt en tijd hebt), blijf de pagina van gereserveerde tickets verversen. Is mij al heel vaak gebeurd dat die terugvallen als ze niet betaald worden.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Goeie tips !!! Thnx !

Maar data i.p.v wifi snap ik niet echt… waarom zou dat sneller zijn ??
Zoals als ik al zei: misschien bijgeloof, maar via WiFi gedeeld met huisgenoten of grote wifi netwerken op werk is het mij persoonlijk nog nooit gelukt er doorheen te komen. Ook autorefreshers voor de computer heb ik nooit succes mee gehad.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Nog op zoek naar kaarten? Ik heb er 2, maar ben zelf ziek helaas. Je mag ze overnemen :).
@duin Misschien reageert ie sneller als je 'm in je bericht noemt. Oh, en beterschap, hè!
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Ik wil ze heeel graag overnemen....

heb je ze nog ? Want ik zag op ticketswap ook al een Christaa voorbij komen....

EDIT:

In ieder geval beterschap !!

En WentelDave bedankt voor de mention !!!

Grt, Marcel
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Ik wil ze heeel graag overnemen….

heb je ze nog ? Want ik zag op ticketswap ook al een Christaa voorbij komen….

EDIT:

In ieder geval beterschap !!

En WentelDave bedankt voor de mention !!!

Grt, Marcel
Ik heb ze nog ja, ik stuur je even een PM.
 

Duin

Campingartiest
13 mei 2017
54
1
Via ticketswap is het mij dus niet gelukt...

Je moet echt de hele dag met je telefoon in de hand gaan zitten wachten, en heel veel geluk hebben, om er doorheen te komen...

Maar ik had het geluk dat Christiaan 2 kaarten voor mij had.

Ik heb een super avond gehad, bij een geweldige band !!!

Met dank aan dit forum ! Top !!

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken