The Rolling Stones

PJ

Subheadliner
4 nov 2014
4.199
360
Goede datum! En goed dat ze het snel geregeld hebben.
Inderdaad snel gefixed. Had ik niet verwacht. Al moeten ze de nieuwe datum voor Zwitserland nog bekend maken. Dat zal dan wel begin augustus zijn vermoed ik.

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.286
2.472
ook 17 juni in Zwiterland gecanceld.

Vooralsnog gaat de show in Milaan door 21 juni.
zo laat de band weten
Bern nu definitief afgelast. Logisch met de (potentiële) vervangende datum in augustus, aangezien het voetbal daar dan alweer eventjes bezig was.

PJ

Subheadliner
4 nov 2014
4.199
360
Bern nu definitief afgelast. Logisch met de (potentiële) vervangende datum in augustus, aangezien het voetbal daar dan alweer eventjes bezig was.
Dat zag ik dus al gebeuren. Ik denk dat we echt heel veel geluk hebben dat 7 juli kon voor de Stones en dat ook de Arena nog beschikbaar was. Die concerten moesten ergens ingehaald worden tijdens deze tour of er kort na.
Aangezien ze altijd 4 dagen rust hebben moest Bern wel begin augustus worden maar dan is de locatie dus niet meer beschikbaar… Afgelast dus…

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
16.229
2.074
We’re happy to announce the addition of an extra date to the Rolling Stones SIXTY European Tour!
The Stones will play the Berlin Waldbühne on 3 August 2022. Tickets for the added date go on general sale at 12pm CET on Friday, July 1. Pre-sale starts on Wednesday, June 29.

• Leuk
Waarderingen: Rincewind en wenteldave

PJ

Subheadliner
4 nov 2014
4.199
360
We’re happy to announce the addition of an extra date to the Rolling Stones SIXTY European Tour!
The Stones will play the Berlin Waldbühne on 3 August 2022. Tickets for the added date go on general sale at 12pm CET on Friday, July 1. Pre-sale starts on Wednesday, June 29.
Met alle respect maar ze hadden beter een nieuwe datum voor Bern gezocht. Desnoods indoor....

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.286
2.472
Met alle respect maar ze hadden beter een nieuwe datum voor Bern gezocht. Desnoods indoor....
35 shows in Halle 622 in Zürich had me best wel tof geleken. Maar ja, ik zou me ook een beetje genaaid voelen als er nu ergens anders een nieuwe datum wordt aangekondigd.

neus

Randprogramma
16 mrt 2019
248
73
Nog 1.5 week, ik heb er zin in. Zijn er al geruchten voor de support? :)

Gebruikers die dit onderwerp bekijken