The National

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De laatste tijd komt deze naam ook steeds vaker voorbij in andere topics, een echte plekje lijkt me dan ook meer dan terecht.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Topidee Wessel. Mijn voornaamste herinnering aan deze band is dat ik letterlijk in slaap ben gevallen tijdens het luisteren naar Boxer.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ze hebben vandaag een betere versie van hun nieuwe song 'Checking Out' (Roman Candle) gedeeld op facebook. De komende tijd gaat matt touren met El Vy. Maar wie weet kunnen we rond die tijd ook wel wat nieuwe of een single van The National verwachten.

Weer een heel mooi nummertje.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=IDi7eE3y_JM[/video]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Topidee Wessel. Mijn voornaamste herinnering aan deze band is dat ik letterlijk in slaap ben gevallen tijdens het luisteren naar Boxer.

Kan iemand Jeroen uit dit topic blokkeren? Mod's lezen jullie mee?? help
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
The National is een top band. Beter dat die heel snel naar Nederland komen!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik val ook heel vaak in slaap met Bon Iver, Bon Iver op de achtergrond. Prachtalbum!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Haha, ik bedoelde het niet eens negatief. Ik vind het een heel relaxed album. Maar goed, het gaat hier over The National
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
'Bon Iver's Justin Vernon and The National's Aaron Dessner are bringing their Eaux Claires music festival to Eau Claire, Wisconsin again next summer'

12/13 Augustus organiseren ze weer een festival in Canada. Geen Bon Iver of The National in Europa in Augustus waarschijnlijk.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Goedzo jongens, slapen is heel belangrijk

Ontopic:
Ik hoop dat ze Best Kept Secret headlinen en dat er dan een dikke punkband tegenoverstaat in THREE
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De band The National heeft voor het nieuwe album vijftien nummers opgenomen.
Dat vertelt leadzanger Matt Berninger aan Stereogum.
"Ik heb het gevoel dat alle nummers ongelofelijk fantastisch zijn", aldus de zanger. De bandleden hebben het idee dat de nieuwe plaat hun debuutalbum zou overtreffen. "Ik denk dat het komt doordat we veel meer samenwerken. Onze band is echt veranderd."

The National talk new album: 'Our new songs are sounding very fucking amazing'

Ze zetten hopen dat het nieuwe album begin volgend jaar af te leveren. Mooi voor de festivalzomer, ben benieuwd naar de rest van hun tourplannen. Halverwege augustus organiseren Justin Vernon en Bryce Dessner weer dat Eaux Claires festival dus verwacht dat ze in Augustus weer aan de andere kant van de oceaan te vinden zijn.

En hier nog een hele mooie longread voor wij zin heeft:
http://www.stereogum.com/featured/american-beauty-snapshots-of-the-national-in-transition/


 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://pitchfork.com/news/62321-the-national-wont-release-new-album-next-year-matt-berninger-says/
he National Won't Release New Album Next Year, Matt Berninger Says
"We will play new songs live, though."

The National Won't Release New Album Next Year, Matt Berninger Says
EL VY—the collaborative project of the National's Matt Berninger and Menomena/Ramona Falls' Brent Knopf—released their album Return to the Moon this past October, and they're on the road now. Today, Beringer sat down for a Facebook Q&A from his hotel in Copenhagen. He gave an update on the National's next album. While he said that they plan to play new songs live, the album isn't coming in 2016.

Wacht dan gewoon een jaar met touren, straks zijn ze weer drie jaar achter elkaar bezig en dan hoeft niemand ze meer te zien/wordt het een nieuwe editors.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wacht dan gewoon een jaar met touren, straks zijn ze weer drie jaar achter elkaar bezig en dan hoeft niemand ze meer te zien/wordt het een nieuwe editors.

Ik nog wel:p

Maar ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben dat ze het album nog één jaartje laten wachten, hoop dat dit de kwaliteit ten goede komt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zou niet op te veel kwaliteit hopen als het om The National gaat Wessel :p

Daarom hoop ik ook dat Death Grips, Drake en Taylor Swift er niks mee te maken zullen hebben.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
http://pitchfork.com/news/62868-the-national-and-beirut-members-announce-debut-album-as-lnzndrf/
Zou een mooie package deal zijn als Beirut samen met The National festivals gaat doen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
http://pitchfork.com/news/62868-the-national-and-beirut-members-announce-debut-album-as-lnzndrf/
Zou een mooie package deal zijn als Beirut samen met The National festivals gaat doen.

Nice!
Had nog niks van dit meegekregen en er staan al 3 nummers op Spofity.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
@ BlackLies (Jeroen zie ik eigenlijk vaker langskomen), jij muzieksmaak is voor mij echt niet te peilen. Soms ben ik het met je eens, zoals met de briljante Bowie. En soms niet, zoals nu weer met de briljante The National. En ik ben eigenlijk hele erg benieuwd wat jij dan van die Radiohead kutband vind?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ja Radiohead is niet zo'n boeiende band eigenlijk, maar heeft een beetje een heilige status overal omdat het 'baby's first' alternatieve band is waar naar geluisterd wordt denk ik. Ik kan wel waarderen dat ze verschillende dingen proberen met hun albums en soms levert dat een interessante plaat op in zijn respectievelijke genre (In Rainbows, Pablo Honey), maar soms ook een saaie overgewaardeerde plaat (Kid A, The Bends).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken