The Hive Resort en MySpace gescheiden?

klaasdieleman

Nieuw lid
16 dec 2022
2
0
Maten van mij hebben een plek op The Hive Resort voor komend jaar en ik denk erover om een plekkie op de MySpace camping te regelen, maar ik vroeg me af of ik dan wel bij hen in de hut op bezoek kan komen.
Zijn dat echt losse campings met toegangspoortjes of kun je met een ticket voor MySpace ook het Resort op wandelen?
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Maten van mij hebben een plek op The Hive Resort voor komend jaar en ik denk erover om een plekkie op de MySpace camping te regelen, maar ik vroeg me af of ik dan wel bij hen in de hut op bezoek kan komen.
Zijn dat echt losse campings met toegangspoortjes of kun je met een ticket voor MySpace ook het Resort op wandelen?

Elke camping zit in principe apart. Al zou het wel kunnen dat je van de specialere campings wel naar elkaar kan. In eerste instantie denk ik wel van niet. Iemand anders dat hier mogelijk een beter antwoord op kan geven.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
250
Maten van mij hebben een plek op The Hive Resort voor komend jaar en ik denk erover om een plekkie op de MySpace camping te regelen, maar ik vroeg me af of ik dan wel bij hen in de hut op bezoek kan komen.
Zijn dat echt losse campings met toegangspoortjes of kun je met een ticket voor MySpace ook het Resort op wandelen?
In voorgaande edities was dat niet mogelijk, dus ga er maar vanuit dat dit niet mogelijk is. Elke camping heeft zijn eigen kleur/type bandje. Wel zou je kunnen meeten op het gemeenschappelijke terrein waar de feesttent staat.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.456
Je raakt absoluut niet op de MySpace met bandje resort en omgekeerd. Beide hebben speciaal een eigen inkomstructuur. Dit is dus absoluut een no go.
 

klaasdieleman

Nieuw lid
16 dec 2022
2
0
Ok, dank voor de reacties! We gaan het even creatief oplossen. Zijn die polsbandjes wel over te geven aan een ander, of zit die echt strak om je pols en kan het alleen doorgeknipt worden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken