Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De volgende geruchten zijn reeds op een ander forum gedeeld:
7 juni - Primavera Sound
12 juni Primavera Porto
15 juni Best Kept Secret
20 juni Hurricane
22 juni Southside
5 juli Rock Werchter
23 augustus All points East London
De volgende geruchten zijn reeds op een ander forum gedeeld:
7 juni - Primavera Sound
12 juni Primavera Porto
15 juni Best Kept Secret
20 juni Hurricane
22 juni Southside
5 juli Rock Werchter
23 augustus All points East London
Die geruchten zijn hier eerder in een ander topic ook al gedeeld en als zeer onbetrouwbaar beschouwd. Vooral de FKP Scorpio festivals die hiertussen staan, lijken zeer onwaarschijnlijk.
Die geruchten zijn hier eerder in een ander topic ook al gedeeld en als zeer onbetrouwbaar beschouwd. Vooral de FKP Scorpio festivals die hiertussen staan, lijken zeer onwaarschijnlijk.
Ik kwam ook al tegen op efest dat ze helemaal geen festivals doen en gaan voor eigen concerten... Wat me op zich ook wel logisch lijkt met een nieuw album na zoveel jaar...
Ik kwam ook al tegen op efest dat ze helemaal geen festivals doen en gaan voor eigen concerten... Wat me op zich ook wel logisch lijkt met een nieuw album na zoveel jaar...
Mwah, 5 van die 8 nummers op dat album kwamen al voorbij in het Sportpaleis en de Ziggo tijdens hun laatste tour in 2022.
'I Can Never Say Goodbye' is nog niet eens uit, en al mijn favoriete The Cure nummer ooit. Hoé goed wordt dit album zeg. Drone:Nodrone klinkt ook veel belovend.