HU Sziget Festival 2023

Davidd

Playlistbediener
7 jul 2021
43
53
Ben benieuwd naar de eerste namen die vandaag gedropt worden. Vorig jaar voor het eerst naar Sziget geweest, maar ze moeten met een bak goede namen komen wil ik overwegen om nog een keer te gaan. Moet zeggen dat ik de Nederlandse festivals (DTRH en Lowlands) vorig jaar een stuk beter geregeld vond dan Sziget. Wel een mooie festival week gehad, maar de prijs/kwaliteit verhouding viel mij toch behoorlijk tegen

• Leuk
Waarderingen: royke

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
2.023
620
Sziget kondigt net aan dat ze een dag verschuiven, vanwege een grote headliner. Wordt nu 10-15 augustus. Volgens efestivals zou het gaan om Billie Eilish.

MarkD

Geliefde act
23 jan 2018
1.421
460
Woow wat een grap. Een dag verplaatsen terwijl al veel mensen hotels etc hebben geboekt. Geen artiest is groter dan het festival, zou je zeggen.

MarkD

Geliefde act
23 jan 2018
1.421
460
Geen één van deze namen lijkt me toch een reden om het hele festival te verschuiven?
Lijkt mij ook niet. Vind het echt bizar altijd dat dit soort dingen gebeuren. Bij Werchter niet minder erg, maar sziget is vooral afhankelijk van toeristen buiten het land. Zonder hen zou het niet zo groot zijn. Een deel daarvan die al ver van te voren boeken krijgt nu gewoon een dikke middelvinger. Not good.

• Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken