Sziget 2019 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.133
4.221
https://twitter.com/moniquestelling/status/1158442251825143808?s=21

https://twitter.com/moniquestelling/status/1158487013366128640?s=21
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Zo. En dat waren 5 dagen Sziget. Absolute hoogtepunten waren voor mij Twenty One Pilots en Macklemore, kort gevolgd door Foo Fighters en Martin Garrix.

Bij The National was het veld zo ontzettend leeg. Zonde. Tijdens de helft van het optreden kon ik nog gewoon eerste rij komen. Ze waren wel erg goed overigens, maar beetje gek geprogrammeerd vlak na Macklemore. Hadden ze beter om kunnen draaien.

Uitgebreider verslag volgt later nog als ik daar zin in heb :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Bij The National was het veld zo ontzettend leeg. Zonde.

Parels voor de zwijnen...

En het is de eerste keer dat ik iets positiefs hoor over de show van Macklemore. Vond het op RW16 zo ongelofelijk plat en flauw.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Sziget 2019 zit er helaas al weer op voor dit jaar. Reden genoeg om alle hoogtepunten eens op een rijtje te zetten!

Daarom wil Festileaks graag weten: Wat waren volgens jullie de 5 aller beste optredens van dit jaar?

De volgorde is belangrijk, dus denk er goed over na!


( post je top 5 gewoon in dit topic als reactie, dat zal onze redactie zo terugvinden)
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
tom93 wrote:
Bij The National was het veld zo ontzettend leeg. Zonde.

Parels voor de zwijnen…

En het is de eerste keer dat ik iets positiefs hoor over de show van Macklemore. Vond het op RW16 zo ongelofelijk plat en flauw.

Ik had Macklemore nog nooit gezien, dus ging er vrij open in. Kende vrijwel alle nummers en dat had ik niet verwacht. Maar vond het echt een sterk optreden, hele veld stond vol en het ging aardig los.

The National is een vrij aparte boeking op een feestfestival als Sziget, dus wel stoer dat ze die gewoon durven te boeken.

1. Twenty One Pilots
2. Macklemore
3. Foo Fighters
4. Martin Garrix
5. The National
 

Foofighter

Campingartiest
31 jan 2014
56
0
Ik zit na 7 dagen Sziget met een prangende vraag ;€
Hoe zorgen ze er eigenlijk voor dat mensen met een dagticket effectief het terrein verlaten? Aangezien het terrein na afloop van de laatste show niet ontruimd wordt zoals bij de meeste andere festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken