Rolling Loud Rotterdam 2023

Indiaantje89

Headliner
13 nov 2012
8.946
2.764
Op social media word de line-up niet echt gewaardeerd…
Nu ben ik geen kenner op het gebied van de nieuwste Hip Hop. Dag 1 is in de breedte stukken minder, al hoewel Centree Cee en Rema nog best ok zijn (naast Kendrick uiteraard). En Central Cee stond er vorig jaar ook nog.

Die zaterdag heeft met Travis Sctoer, Denzel Curry, Lil Uzi Vert (als die niet cancelled), Ski Mask The Slump God en Yung Lean best mooie namen. Maar dan sta ik er in at geval best mainstream in.

Wat verwacht men dan kwa namen?

emilejol

Gouden Tip
1 sep 2020
360
194
Nu ben ik geen kenner op het gebied van de nieuwste Hip Hop. Dag 1 is in de breedte stukken minder, al hoewel Centree Cee en Rema nog best ok zijn (naast Kendrick uiteraard). En Central Cee stond er vorig jaar ook nog.

Die zaterdag heeft met Travis Sctoer, Denzel Curry, Lil Uzi Vert (als die niet cancelled), Ski Mask The Slump God en Yung Lean best mooie namen. Maar dan sta ik er in at geval best mainstream in.

Playboi Carti😂

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
9.474
5.085

In ieder geval geen Travis Scott.

zworp3

Gouden Tip
17 mei 2018
431
253
Ik vind het echt wel een prima line-up. Heb alleen het idee dat ik als knorrige veertiger het publiek niet zo ga trekken. En ik heb al een ticket voor DTRH.

Thieske

Nieuw lid
23 feb 2023
1
0
OhMy festival heeft een lineup aankondiging gedaan met Playboi Carti als muziek onder de video. De lineup zou morgen bekend worden. Zouden zij Carti gaan aankondigen als enige Nederlandse Headliner? Ze hebben vorig jaar Lil Baby, Lil Durk en Dababy als namen, dus het budget is er denk ik

Gebruikers die dit onderwerp bekijken