Rock Werchter 2025

Noah Kahan verkocht ook wel erg vlot zijn show in Vorst uit. Had ook geen dag nodig dacht ik.
Stond in NL deze zomer ook nog eens in een zeer snel uitverkochte Ziggo na dit voorjaar AFAS en idd Vorst snel te hebben uitverkocht.

1. Noah Khan will be the sub under Olivia Rodrigo. I think people must be mad to think otherwise at this point (you can all call me stupid if I’m wrong?)

2. KOL are playing Victorious festival in August so I’d guess there’s no chance they’ll be appearing here. Pukklepop much more likely now.
Dat gedweep hier met KOL begrijp ik toch niet trouwens. Die gaan altijd willen headlinen. Gaan dat op bepaalde festivals met minder uitstraling ook nog steeds mogen doen. En zo blijft hun pseudo positie intact. Ik wil niet weten op hoeveel verkochte tickets hun sportpaleis stond.

Nile Rodgers & Chic gaan live spelen op zondag Glastonbury (legendary slot) na Rod Stewart. Wie weet op Live is Live of RW?

Toch kan ik er wel van genieten.

De dag dat festibob écht met nieuws komt zouden we een jaarlijkse festileaks feestdag van moeten maken.
Ik wist wel dat Billie Eilish geen headliner zou zijn van RW25 en dat we deze week geen nieuwe namen zouden krijgen. Later dit weekeinde los gaan op 'Don't you want me, don't you want me ohoooo' en volgende week nieuwe festiweetjes.

• Leuk
Waarderingen: musicislife en Joss
Sevens komt dinsdag met het “allergrootste nieuws van de laatste 3 jaar” Aankondiging voor RW of LIL?

Ik wist wel dat Billie Eilish geen headliner zou zijn van RW25 en dat we deze week geen nieuwe namen zouden krijgen. Later dit weekeinde los gaan op 'Don't you want me, don't you want me ohoooo' en volgende week nieuwe festiweetjes.
We hebben allemaal wel eens een vermoeden of gokje dat klopt. En dat er deze week geen namen kwamen was ook wel duidelijk (Graspop). :)

Festiweetjes zijn leuk maar soms is het wel even wijs om te checken of het niet al uitvoerig besproken is.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe
't Hof Van Commerce geen kanshebber voor 50 jaar RW? Stonden vorig jaar op PP maar hun nieuw album komt pas uit in januari en hun nieuwe single klinkt toch weer vintage 't hof. Ondertussen geleden van 2012 dat ze er nog stonden.

't Hof Van Commerce geen kanshebber voor 50 jaar RW? Stonden vorig jaar op PP maar hun nieuw album komt pas uit in januari en hun nieuwe single klinkt toch weer vintage 't hof. Ondertussen geleden van 2012 dat ze er nog stonden.
Totaal geen relevante band meer ook niet toch?
De Belgische bands moeten een meerwaarde hebben vind ik. Warhaus, Sylvie Kreusch…

• Leuk
Waarderingen: koolket
Als we het hebben over Belgische acts die na al die jaren nog niet aan relevantie hebben ingeboet, dan moeten we het over DAAN hebben.

Nieuw album Space is weer erg goed. Vrij gevarieerd , en een duidelijk sterk live potentieel in minstens vier van de nummers. Steek DAAN in de Barn of Klub in de late namiddag en je hebt het potentieel voor een heel sterk optreden. 15.000 man die 'solo' roept tijdens Icon of lekker los gaat op Swedish Designer Drugs en Housewife. Het zou werken.

Als we het hebben over Belgische acts die na al die jaren nog niet aan relevantie hebben ingeboet, dan moeten we het over DAAN hebben.

Nieuw album Space is weer erg goed. Vrij gevarieerd , en een duidelijk sterk live potentieel in minstens vier van de nummers. Steek DAAN in de Barn of Klub in de late namiddag en je hebt het potentieel voor een heel sterk optreden. 15.000 man die 'solo' roept tijdens Icon of lekker los gaat op Swedish Designer Drugs en Housewife. Het zou werken.
Laat hem maar voor in de club of marquee op Pukkelpop 2025, door omstandigheden kan ik niet naar Werchter volgend jaar en wil hem echt heel graag eens op pkp zien. Stond in 2023 op Genk on stage en wat was me dat een top optreden vindt ik persoonlijk.

Users who are viewing this thread