Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.397
5.310
Eén op drie ongeveer bekend en ik vermoed dat dit zowel de grote lijnen zijn voor de komende editie.. Behalve boekingen als PJ Harvey, Dua Lipa en Jessie Ware is het voorlopig een vrij mager beestje. Weinig must sees of dingen die ik absolúút wil zien. Heb het gevoel alsof ik het gros de afgelopen wel al eens heb zien passeren ofzo. Het is gewoon.. prima ofzo? Idk.

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
953
1.196
Eén op drie ongeveer bekend en ik vermoed dat dit zowel de grote lijnen zijn voor de komende editie.. Behalve boekingen als PJ Harvey, Dua Lipa en Jessie Ware is het voorlopig een vrij mager beestje. Weinig must sees of dingen die ik absolúút wil zien. Heb het gevoel alsof ik het gros de afgelopen wel al eens heb zien passeren ofzo. Het is gewoon.. prima ofzo? Idk.

Ja, ik snap wat je bedoelt. Die affiche tot nu toe is gewoon erg degelijk. Buiten een Dua Lipa eigenlijk weinig echt in het oog springend indrukwekkend, maar ook nog niet iets als een MGk, The Script of Imagine Dragons waar ik keihard van zou weg rennen naar de North West Walls.

Er staat gewoon ontzettend veel al dat ik ongetwijfeld met plezier ga kijken, maar op een Beaches of The Last Dinner Party na heb ik het zo goed als allemaal ook wel al gezien. Desondanks...het potentieel voor vier wederom plezante festivaldagen is al duidelijk.

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
292
206
Even de voorlaatste acts van voorgaande 2 jaren vergelijken met die van dit jaar (mochten er geen subs meer bij komen)

2022:
TWOD - GVF (waar oorspronkelijk QOTSA zou staan) the - 21 Pilots - The Killers

2023:
Stormzy - Liam Gallagher - OATW - QOTSA

2024:
GVF - Sum 41 - Avril Lavigne - Royal Blood

Hiervan stonden 3 van de 4 subs van 2024 ook gewoon op de affiche van die van 2022 waarbij ze allemaal lager stonden dan waar ze nu staan + Avril Lavigne is toch ook echt niet van het kaliber van de andere 8 subs van de 2 jaren ervoor. Verwacht er dus sowieso nog wat subs bij als het niet voor elke dag. Die donderdag gaat sowieso nog iets nodig hebben daar aan de bovenkant.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken