Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Dat Electric Callboy nu headliner is op Alcatraz, sluit dat dan meerdere Belgische festivals uit?
In principe niet maar het is wel een dick move als je de headliner van een ander festival boekt. Denk wel dat er een gentleman's agreement bestaat tussen festivals
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Filmpje helpt wel om ons voor te bereiden op komende zomer op RW. Ik zet daarom ook maar alvast een relaxte lounge sessie aan op 70% speed, hij heet "Arctic Monkeys Live Lowlands 2022".
Ging het juist zeggen, dan vind ik Eddie toch echt wel 10 keer interessanter dan eender wat er op de laatste twee albums van AM staat
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Voor iedereen die bezig is dat de nieuwe nummers van de Peppers 'het' niet hebben, of dat de band de moeite niet meer waard is and all that jazz...


Bedankt om dit te posten.
Ik vind dit echt heel sterk, ook al ken ik dit nummer niet.

Als ze dit kunnen brengen met een goede geluidsmix, dan is dit top.
Helaas was dit tijdens de vorige passages een groot probleem, want de bass werd veel te hard naar voren gebracht, waardoor je niet het effect kreeg zoals in deze YouTube.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
In principe niet maar het is wel een dick move als je de headliner van een ander festival boekt. Denk wel dat er een gentleman's agreement bestaat tussen festivals
dat gebeurt toch wel vaker? vooral met de verschillende festival seizoenen van juni en augustus.
afgelopen jaar deelden Lokerse en Graspop nog een headliner
 

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
The murder capital even gesproken na hun optreden in de trix en hebben zo goed als gezegd dat ze dit jaar normaal op Werchter staan
Goed nieuws! Moest wennen aan het nieuwe album, maar live klopte het gewoon helemaal. Voor mij dan een must see op Werchter.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Ik lees hier dikwijls wat minderwaardige reacties op MEROL, maar in België heeft ze bij Radio 1 (onze radiozender met de kwalitatieve stempel, de meest serieuze zender ook) weer de eerste plaats beet in de Vox-lijst, deze keer met 'Applaus'. Voor Lana Del Rey, The National, Marble Sounds, Zaz, Zwangere Guy & Lander Gyselinck, Isbells ...

In De Afrekening (Studio Brussel) staat ze momenteel derde met 'Kus me even'.

Ik verwacht toch veel volk voor haar vroeg op de dag die donderdag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik lees hier dikwijls wat minderwaardige reacties op MEROL, maar in België heeft ze bij Radio 1 (onze radiozender met de kwalitatieve stempel, de meest serieuze zender ook) weer de eerste plaats beet in de Vox-lijst, deze keer met 'Applaus'. Voor Lana Del Rey, The National, Marble Sounds, Zaz, Zwangere Guy & Lander Gyselinck, Isbells ...

In De Afrekening (Studio Brussel) staat ze momenteel derde met 'Kus me even'.

Ik verwacht toch veel volk voor haar vroeg op de dag die donderdag.
Ja, die tent gaat wel vol staan. Misschien dat ik wel mee in die tent sta dan. :)

Verwacht haar eigenlijk ook wel op het podium bij de Compact Disk Dummies.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
250
114
In het Pinkpop-topic werd vermeld dat MIKA ook tourt rond die periode. Kunnen wij die ook nog verwachten (ergens in de middag)?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Hoe zit het eigenlijk met Wet Leg? Dacht dat er een leak was maar kunnen we daar nog wel van uitgaan?
Ja curieus hoe dat nu gelopen is. Staan ze er nu wel maar op vrijdag. Of hebben ze Eurockeennes geholpen, omdat Werchter ze al bij Harry heeft staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken