Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Dan misschien nog liever een Luka Cruysberghs op de Slope. De grens tussen Pommelien en Camille is nu toch wel erg dun.

Ik vind Pommelien zeker iemand die je zo'n kans mag geven. Het is Nederlandstalig en dan zijn we er vaak wat hard voor, maar ze is toch wel steengoed hoor. We hebben ook tickets voor haar show in de Roma.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
En zoals ik in het bks-topic al heb gezegd, je had vorig jaar al een volledige (!) Stage, the floor, die niets met alternatieve/indiemuziek te maken had, maar puur platte commerce was. Bks evolueert...
DJ St. Paul is niet conservatief. Volgt nieuwe indiemuziek op de voet en draait die ook, fantastisch gecombineerd met oude muziek. [Einde St. Paul apprecation-message. ]:giggle:
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
DJ St. Paul is niet conservatief. Volgt nieuwe indiemuziek op de voet en draait die ook, fantastisch gecombineerd met oude muziek. [Einde St. Paul apprecation-message. ]:giggle:
Er kan niet genoeg St. Paul apreciation zijn. De man heeft een heerlijke muzieksmaak en hou echt van zijn Spotify lijst.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ik zie Dirty Honey ook wel een vroege spot krijgen op RW. Ze zijn terug in Europa in juni, merk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Valt me wel op hoe hoog Nathaniel Rateliff hier staat, met zijn twee hitjes van zoveel jaar geleden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Valt me wel op hoe hoog Nathaniel Rateliff hier staat, met zijn twee hitjes van zoveel jaar geleden.
ja dat verbaasde mij ook al. Vind het best een leuke band en die cd was prima te doen van enkele jaren geleden. Misschien weer iets op Tiktop ofzo waardoor hij opeens meer bekendheid heeft a la Tom Odell. Anders kan ik het niet verklaren.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
ja dat verbaasde mij ook al. Vind het best een leuke band en die cd was prima te doen van enkele jaren geleden. Misschien weer iets op Tiktop ofzo waardoor hij opeens meer bekendheid heeft a la Tom Odell. Anders kan ik het niet verklaren.
Soms moet je daar ook niet teveel achter zoeken, een band kan hoger staan omdat er sommigen uiteindelijk niet op de lijst zijn geraakt.
Denk maar aan 2017 of 2019, stonden Mac DeMarco of Passenger ook plots voorlaatste in de Barn.
In principe als er voor of na Iggy iets komt staat hij wel, Rateliff, op de juiste spot.
 
  • Haha
Waarderingen: Vicarious

Gebruikers die dit onderwerp bekijken