Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Uhu, Michele Cuvelier is een zeldzaam lichtpunt. Probleem is alleen dat ik vooral de spitsuren meemaakte en dat was echt niet meer te harden. Kleutertuin.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Uhu, Michele Cuvelier is een zeldzaam lichtpunt. Probleem is alleen dat ik vooral de spitsuren meemaakte en dat was echt niet meer te harden. Kleutertuin.
Thibault en Fien, echt een verloedering imo. Ver van Q-Music en andere adepten zit je niet af.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik heb het gevoel dat het wel eens een gekkere editie is dan we allemaal denken. Veel Pop-Punk artiesten met Machine Gun Kelly, Hot Milk, Kelsy Karter en PUP en zelfs Gayle en Anne Calvi die dat genre wel aanraken. Het gaat live wel ietsjes rockiger (is dat een woord) worden dan we allemaal denken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Thibault en Fien, echt een verloedering imo. Ver van Q-Music en andere adepten zit je niet af.
Maar om eerlijk te zijn heb ik het altijd zo slecht geweten om StuBru in de ochtend. Ik herinner mij nog de Grote Peter van Veire Ochtendshow en zijn circus.

Dan echt nog liever Fien.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Heb nochtans thibault zelf eens horen zeggen bij een optreden dat de muziek op stubru niet meer is wat het geweest is. In de spits zijn hun handen gebonden denk ik.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Heb nochtans thibault zelf eens horen zeggen bij een optreden dat de muziek op stubru niet meer is wat het geweest is. In de spits zijn hun handen gebonden denk ik.

Playlists worden op voorhand gemaakt door medewerkers met strikte richtlijnen. Na 21 u mag er wel stukken meer, maar tijdens de daguren zijn er dus wel regels en nummers die airtime moeten hebben.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Ik denk, puur vermoeden, dat g&r en Bmth de resterende Graspop headliners zijn. Vraag me vooral af waar Electric Callboy ergens gaan uitkomen.
Ik mis inderdaad nog het jaarlijkse wat metal/hardcore middagdingetje... Slayer, Volbeat, Enter Shikari, Fever 333, Parkw as y Drive etc.
Electric Callboy is daarvoor een mooie invulling!
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.088
2.292
Iemand sprak hier over nieuwe lichting. Hoe gaat die Mayorga dat niet winnen eigenlijk? Naar mijn aanvoelen krijgen die meer aandacht dan de andere kandidaten. Als je dan toch een opvolger wil voor Ila.

De laatste twee dagen dat ik StuBru opzet kwam hen nummer steevast voorbij, ik dacht al dat het toeval was.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.124
1.144
Zet Rosalia in het sportpaleis en ze verkoopt het direct uit hoor. Ik acht ze nu al groter dan Lizzo.
Dat gevoel heb ik dus ook. Het is een gevoel natuurlijk. Maar Rosalia lijkt toch nog serieuze stappen gezet te hebben na het wereldwijde bejubelde MOTOMAMI.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Rosalia > Lizzo

Maar Lizzo is een pak mainstreamer, heeft meer radio hitjes en spreekt dus meer voor zich op een mainstage (zie ook Lil Nas X) tov Rosalia.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik ben heel benieuwd naar de facebook reacties als ze straks Lizzo specifiek als de "laatste headliner" aankondigen 😅
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Ik ben heel benieuwd naar de facebook reacties als ze straks Lizzo specifiek als de "laatste headliner" aankondigen 😅
“Ze hadden het beter POP Werchter genoemd!!!!!i!!”

Die gekkerdjes bestaan nog altijd he.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken