Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Amenra opener Barn. Interpol tweede op de main en vooral Paolo Nutini ook op de main. Weer paar mooie misplaatsingen zo. Wardruna als Klub C headliner is dan wel weer erg mooi.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Lizzo dan op donderdag nog? Of The National? Voor de rest kennen we de bovenkant van de line-up zeker?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Die first timer komt dus op donderdag als dat nog klopt? Gaat dat niet gewoon Lizzo worden?
Denk dat we die first timer gewoon achterwege moeten laten. Lijkt me dat Ken info uit de wandelgangen krijgt die achterhaald is tegen dat hij ze post. RW heeft vb inderdaad met Foo Fighters gesproken, maar dat was al lang door de mand gevallen tegen dat het rondging op de fora.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Amenra opener Barn. Interpol tweede op de main en vooral Paolo Nutini ook op de main. Weer paar mooie misplaatsingen zo. Wardruna als Klub C headliner is dan wel weer erg mooi.
beetje jammer inderdaad. Wil graag de zaterdag gaan maar Nutini en Interpol in een tent zou zoveel mooier zijn!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Lizzo dan op donderdag nog? Of The National? Voor de rest kennen we de bovenkant van de line-up zeker?
Ik kijk inderdaad vooral naar die twee. Valt me wel op dat ze op de main een redelijk poppy lineup hebben staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken