Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Serieuze vraag, is the National een headliner? Ik zou eerder zeggen barn. Maar goed, ik ben geen liefhebber, dus onderschat ze waarschijnlijk.
Vraag me ook af of the national headliner zou zijn.
The national - stromae lijkt me niet de combi die een donderdag uitverkoopt
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Iggy Pop, Interpol, Lizzo in een pakketje. Ik denk niet dat ze Lizzo apart aankondigen. Lijkt me meer een late namiddag/vooravond spot

Robbie Williams betwijfel ik toch. Waarom zou werchter wachten tot na zn show en pinkpop bvb niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Iggy Pop, Interpol, Lizzo in een pakketje. Ik denk niet dat ze Lizzo apart aankondigen. Lijkt me meer een late namiddag/vooravond spot

Robbie Williams betwijfel ik toch. Waarom zou werchter wachten tot na zn show en pinkpop bvb niet.
Lizzo lijkt me headliner of minimaal sub.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Maar met The Black Keys en de Editors er ook nog bij? Wordt wel top heavy hoor. Denk ook niet dat The Black Keys of The National een spot onder de ander zou accepteren eigenlijk?
Als je op de site van Pinkpop afgaat zijn TBK ofwel derde laatste op hoofdpodium, ofwel sub op tweede podium. Dan kan derde laatste op Main Stage toch gerust?

TBK - The National - RHCP, met Editors als Barnhead.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Iggy Pop, Interpol, Lizzo in een pakketje. Ik denk niet dat ze Lizzo apart aankondigen. Lijkt me meer een late namiddag/vooravond spot

Robbie Williams betwijfel ik toch. Waarom zou werchter wachten tot na zn show en pinkpop bvb niet.
Hier gaan we weer. Altijd acts onderschatten en die staan dan hoger dan verwacht.
Lizzo is een sportpaleis act. Dat wordt voorlaatste, welke dag het ook is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Timmetje

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Als je op de site van Pinkpop afgaat zijn TBK ofwel derde laatste op hoofdpodium, ofwel sub op tweede podium. Dan kan derde laatste op Main Stage toch gerust?

TBK - The National - RHCP, met Editors als Barnhead.
Ah okay, dan zijn die wat gezakt in status, laatste keer dat ik ze zag was in 2014 en toen waren ze echt een serieuze sub/co-head voor Pearl Jam dacht ik, vandaar.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Als je op de site van Pinkpop afgaat zijn TBK ofwel derde laatste op hoofdpodium, ofwel sub op tweede podium. Dan kan derde laatste op Main Stage toch gerust?

TBK - The National - RHCP, met Editors als Barnhead.
Denk TBK minimaal derde laatste hoofdpodium. Kan ook voorlaatste worden als dingen niet uitdraaien zoals gewenst.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Denk eerder Lizzo als sub of barnheadliner, maar we zullen zien. Het verschil tussen sub en een coheadliner is soms ook maar dun.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
In elk geval wel wat dingen verschoven op de site:

The Black Keys staan nu voor Editors, gaan zij net voor Peppers spelen?
Cavetown een heel stuk naar boven, net zoals Interrupters. Wat volgens mij betekent dat Interrupters main stage gaat spelen en Cavetown een tent Ipv Slope in 2020. Ook Slowthai staat heel wat lager nu.

Op zondag staan Lumineers nu boven Christine & The Queens, dus het rijtje main stage zondag lijkt me:
AM - Qotsa - Rosalia - Lumineers
En dan Barn:
C&TQ - Puscifer - Gabriels

Jacob Collier ook terecht wat gezakt naar beneden.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
In elk geval wel wat dingen verschoven op de site:

The Black Keys staan nu voor Editors, gaan zij net voor Peppers spelen?
Cavetown een heel stuk naar boven, net zoals Interrupters. Wat volgens mij betekent dat Interrupters main stage gaat spelen en Cavetown een tent Ipv Slope in 2020. Ook Slowthai staat heel wat lager nu.

Op zondag staan Lumineers nu boven Christine & The Queens, dus het rijtje main stage zondag lijkt me:
AM - Qotsa - Rosalia - Lumineers
En dan Barn:
C&TQ - Puscifer - Gabriels

Jacob Collier ook terecht wat gezakt naar beneden.
Aangezien de barn namen overal vrij laag staan, kan daar natuurlijk nog wel iets tussen
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
kan zeker maar zou niet eerste keer zijn dat er plots een band hoger staat dan gepland (the offspring, greta van fleet x2…)
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Jeetje.. Black Keys onder de Peppers na al dat gedoe rond het orakel van Efestivals met zijn big first time headliner zou wel een dooddoener zijn weer.

Kijk dan tenminste voor een nieuwe barnhead en trek Editors nog naar de main stage als co-head zou ik dan zeggen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Jeetje.. Black Keys onder de Peppers na al dat gedoe rond het orakel van Efestivals met zijn big first time headliner zou wel een dooddoener zijn weer.
Precies… We zitten weer in die fase. Ken is punten aan het scoren. Maar anno 2014 Black Keys laten subben snap ik, tegenwoordig vind ik de plek die Pinkpop ze geeft een stuk logischer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken