Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Wet Leg, ben howard, mars volta, iggy pop lijken mij grote kanshebbers voor morgen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.870
8.484
Wet Leg, ben howard, mars volta, iggy pop lijken mij grote kanshebbers voor morgen.
Loyle Carner, Rina Sawayama, Interpol, Spoon. Eigenlijk is het lijstje zekerheidjes zo groot dat we het pakket wel kunnen raden he.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.140
1.566
Ik zeg het...het gaat gewoon een pakketje met Goldband, Bazart en Xink worden, met Greta Van Fleet als grote headliner.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.870
8.484
Morgenmiddag komt ook Lollapalooza Parijs met namen. Wetende dat ook Lollapalooza Stockholm met namen zou komen in januari, kan die zomaar eens interessant zijn voor een late nieuwe naam in het circuit.

#thenational?
#tameimpala?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.281
6.473
Morgenmiddag komt ook Lollapalooza Parijs met namen. Wetende dat ook Lollapalooza Stockholm met namen zou komen in januari, kan die zomaar eens interessant zijn voor een late nieuwe naam in het circuit.

#thenational?
#tameimpala?
Ik ga ook doordenken maar Werchter komt met namen zeggen ze, geen naam. Zo'n naam wordt los aangekondigd neem ik aan.

Stel je hebt gelijk, dan vermoed ik dat het misschien de naam is waar BKS ook op zit te wachten. Ik geef Tame Impala de grootste kans.

Hoe laat moeten we klaar zitten @Logic @jimmywe ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken