Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.220
3.765
Brielpoort Deinze is toch +3000, Country Hall in Luik is +6.000, en net over de grens hebben we ook nog Rockhall.

Alleen jammer dat ze in Vlaanderen diet zo bekend zijn of veel gebruikt worden.
The Country Hall heeft bij concerten zelfs een capaciteit van 7.200. Er zijn echter vrijwel alleen maar sportevenementen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.139
1.172
Foo Fighters op 13 juli op een festival in de VS. Het kan, maar die lijken me gewoon in de VS te blijven.
Maakt de kans op Foo Fighters inderdaad kleiner.

Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Muse ... waren allen zowat inkoppers. Red Hot Chili Peppers was dat al veel minder :) Maar die grote naam die er op donderdag nog bij moet komen ... Blijft toch een groot mysterie.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.141
1.568
Maakt de kans op Foo Fighters inderdaad kleiner.

Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Muse ... waren allen zowat inkoppers. Red Hot Chili Peppers was dat al veel minder :) Maar die grote naam die er op donderdag nog bij moet komen ... Blijft toch een groot mysterie.

Sam Fender - The National - Stromae lijkt steeds realistischer.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Maakt de kans op Foo Fighters inderdaad kleiner.

Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age, Muse ... waren allen zowat inkoppers. Red Hot Chili Peppers was dat al veel minder :) Maar die grote naam die er op donderdag nog bij moet komen ... Blijft toch een groot mysterie.
Ik zet mijn geld nog steeds in op Robbie Williams.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.139
1.172
Van de namen waarvan bekend dat ze touren blijft Robbie echter de meest realistische optie.

In zijn huidige tour doet hij overigens ook, na elkaar, Denemarken - Spanje - Nederland (Pinkpop) en Frankrijk - Finland - Oostenrijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Het is gebeurd, ik ben heel hard begonnen met hopen op The National voor die donderdag of vrijdag.

Geen Belgische show is gewoon te verdacht. Zeker als je weet dat The National zo'n band met België heeft. Ook veel hype door StuBru vind ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Het is gebeurd, ik ben heel hard begonnen met hopen op The National voor die donderdag of vrijdag.

Geen Belgische show is gewoon te verdacht. Zeker als je weet dat The National zo'n band met België heeft. Ook veel hype door StuBru vind ik.
Stonden vorig jaar op Live is Live toch? Wellicht dat ze dit jaar België dan overslaan.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.498
1.952
Het is gebeurd, ik ben heel hard begonnen met hopen op The National voor die donderdag of vrijdag.

Geen Belgische show is gewoon te verdacht. Zeker als je weet dat The National zo'n band met België heeft. Ook veel hype door StuBru vind ik.
Hoevaak heeft tropic morning news al door jouw speaker geklonken?
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
752
679
Had The National alleen in Nederland gestaan, zou mojo er toch wel mee uitgepakt hebben dat het een exclusieve benelux-show zou zijn dit jaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken