Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Maar goed, puur uit Livenation-oogpunt is dit allemaal heel logisch te verdedigen. Herinner me ook nog The Cure die uit het niks in Lokeren stonden. Of Sex Pistols. Wellicht allemaal dezelfde reden.

The Cure was wel op een moment dat ze wat op hun retour waren en de Lokerse was toen de ideale plaats.
Pas jaren later is er terug een boost gekomen en speelden ze opnieuw Werchter en Sportpaleizen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
The Cure was wel op een moment dat ze wat op hun retour waren en de Lokerse was toen de ideale plaats.
Pas jaren later is er terug een boost gekomen en speelden ze opnieuw Werchter en Sportpaleizen.
Maar deels eens. Het jaar ervoor headlineden ze nog Werchter (met een weergaloze en moeilijk toegankelijke set!).

Maar nu hebben ze wel die status van legendes, da’s waar.
 

goganicholas

Playlistbediener
3 dec 2022
10
4
Dit is niet persee een goede indicatie maar is een Roemeens festival (dat wel kleiner is) met toch al een paar namen hetzelfde, dus Iggy Pop is dan toch mogelijk? Pendulum zou ook nie mis zijn!
 

Bijlagen

  • 883AEDCE-35FF-40B4-A5CB-628373A14878.jpeg
    883AEDCE-35FF-40B4-A5CB-628373A14878.jpeg
    102,9 KB · Weergaven: 28

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ff voor Blur Lokerse Feesten: Op de gewone pagina hang ik in een eindeloze wachtrij. Heb de paginaurl even gekopieerd naar een incognito en daar was ik er meteen door. Die eerste pagina hangt nog.

Ticket voor een maatje kunnen scoren. :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Gaan we nog zout in de wonden strooien door het over Blur op Lokerse Feesten te hebben in het topic van Rock Werchter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ff voor Blur Lokerse Feesten: Op de gewone pagina hang ik in een eindeloze wachtrij. Heb de paginaurl even gekopieerd naar een incognito en daar was ik er meteen door. Die eerste pagina hangt nog.

Ticket voor een maatje kunnen scoren. :)
Goede tip. Had ook wachtrij maar tickets zijn nu binnen. 🔥

Sneller een ticket voor de LF dan voor RW, ook eens wat anders.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Gaan we nog zout in de wonden strooien door het over Blur op Lokerse Feesten te hebben in het topic van Rock Werchter?
salt salting GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Gaan we nog zout in de wonden strooien door het over Blur op Lokerse Feesten te hebben in het topic van Rock Werchter?
Ach, kan een goede reminder zijn dat tickets nu te koop zijn. Benieuwd hoe snel het gaat, wetende dat zelfs KOL hun dag niet vol kreeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken