Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Reading and Leeds en Pukkelpop postte vanochtend op Instagram dat de wishlists nu geopend zijn met een foto van Billie en de woorden Billie I-Wish.

Mja, zou onverwacht zijn dat die alsnog op PkP staat. Want RW heeft echt nog zo’n naam nodig.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
Leuke naam. Ken haar nieuwere muziek niet, als ze die al heeft.
Maar of ze mij op het eind van de 4-daagse mij nog naar de Barn kan lokken is nog afwachten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mja, zou onverwacht zijn dat die alsnog op PkP staat. Want RW heeft echt nog zo’n naam nodig.
Met de aankondiging van de augustusfestivals viel Pukkelpop juist eerder te verwachten imo. Maar wellicht dat Mad Cool haar toch ook aangekondigd en het toch RW wordt.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Mja, zou onverwacht zijn dat die alsnog op PkP staat. Want RW heeft echt nog zo’n naam nodig.
Dat RW zo'n naam misschien nodig zou hebben betekent nog niet dat ze haar automatisch krijgen natuurlijk. Denk dat puur op basis van de feiten Pukkelpop waarschijnlijker is nu. Al zou ik ook niet weten wat RW dan heeft hoor. Zowel hier als bij Graspop is het steeds meer giswerk wat nu de laatste headliners zijn lijkt het.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Leuke naam. Ken haar nieuwere muziek niet, als ze die al heeft.
Maar of ze mij op het eind van de 4-daagse mij nog naar de Barn kan lokken is nog afwachten.
Zijn. Heeft idd een nieuwe plaat uitgebracht, was meer fan van dat eptje tbh.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Vermoedelijk zal Lizzo er nog wel bijkomen. Op vrijdag lijkt het meest logisch, want niet sterk genoeg om naast Stromae de trekker te zijn.
Maar dat gaan ze natuurlijk pas aankondigen als sportpaleis heel wat voller zit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Vermoedelijk zal Lizzo er nog wel bijkomen. Op vrijdag lijkt het meest logisch, want niet sterk genoeg om naast Stromae de trekker te zijn.
Maar dat gaan ze natuurlijk pas aankondigen als sportpaleis heel wat voller zit.
Op welke positie?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Leuke naam. Ken haar nieuwere muziek niet, als ze die al heeft.
Maar of ze mij op het eind van de 4-daagse mij nog naar de Barn kan lokken is nog afwachten.
Het valt me op dat Rock Werchter Chris juist als man aanspreekt. Kan iemand Chris niet even vragen of we 'zijn' of 'haar' mogen gebruiken?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dus Lizzo - RHCP als co-headliners op vrijdag? Met Editors in de barn?

Dan op donderdag dus nog een headliner en dan hebben we de bovenste rijtjes?
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Heeft Bon Iver er al es gestaan eigenlijk ? Zou zo maar es de firtstimer kunnen zijn die ook nog op geen enkel ander festival is aangekondigd..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken