Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Stromae op 8 en 9 december 2023 naar Paleis 12...

Hoop dus dat er nog een grote vis op donderdag naast komt...
 
  • Wow
Waarderingen: rhcp

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik hoop toch stiekem op LIVE nadat ze zijn aangekondigd door Bospop.
ik denk dat LIVE in NL vele malen populairder is dan in BE... voor zo ver "populair" nog van toepassing is voor deze band.
maar, laat ik het anders omschrijven als een flinke groep ouwe trouwe fans
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
146
112
ik denk dat LIVE in NL vele malen populairder is dan in BE... voor zo ver "populair" nog van toepassing is voor deze band.
maar, laat ik het anders omschrijven als een flinke groep ouwe trouwe fans
Klopt dat denk ik ook. Vind het ook meer een band die past bij Pinkpop aangezien ze daar vaker hebben gestaan, maar die kans acht ik nu heel klein aangezien ik ze persoonlijk te groot vind om nu nog aangekondigd te zien worden.

Smaken verschillen uiteraard maar op de spot van Keane zouden ze het echt niet slecht doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joepskes

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
ik denk dat LIVE in NL vele malen populairder is dan in BE... voor zo ver "populair" nog van toepassing is voor deze band.
maar, laat ik het anders omschrijven als een flinke groep ouwe trouwe fans
Stond in hun hoogtijdagen ook als headliner op het affiche van RW en Live heeft ze nav het Roskilde incident ook uit de brand geholpen.
Ik zou ze graag terugzien in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: mariekew

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
ik denk dat LIVE in NL vele malen populairder is dan in BE... voor zo ver "populair" nog van toepassing is voor deze band.
maar, laat ik het anders omschrijven als een flinke groep ouwe trouwe fans

Ik geloof zeker dat ze in NL populairder zijn dan in BE, maar uiteindelijk stonden ze rond de eeuwwisseling wel met 4 nummers in de Tijdloze 100. 20 jaar later staan die 4 nummers nog steeds in de top 1000. Er zijn namen die hier voor veel hogere plekken geopperd worden die alleen maar kunnen dromen van die populariteit ;)

Uiteraard begrijp ik ook dat LIVE in 2022 niet meer 'relevant' is. Maar ik heb ze zelf nog nooit gezien en zou het niet erg vinden om ze op een namiddagspot op de Main Stage te zien verschijnen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Natuurlijk blijft het leuk als namen als Live, Keane, Simple Minds, Iggy Pop, Stereophonics, Skunk Anansie, Richard Ashcroft ... soms eens langskomen! Ook wat exclusievere namen als David Byrne, Patti Smith, Grace Jones, New Order, Kylie Minogue ... zijn steeds welkom! Genoeg voorbeelden van de voorbije jaren! Het verleden dient ook geëerd te worden, en terecht!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken