Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik heb al een behoorlijke tijd meegelezen op dit forum en toch maar eens een accountje aangemaakt:)
Op welke dag verwachten jullie paolo nutini, mocht die komen? Zwaar van genoten in paradiso dit jaar! Maar als hij in de barn staat tijdens bijvoorbeeld stromae of arctic monkeys (de enige voor mij interessante headliners tot nu toe) is dat wel een beetje zuur...
Nog 5 minuten geduld en je gaat het (hopelijk) weten. Voor zover ik weet naast DTRH nog geen andere fesrivalshows voor hem in RW weekend dus onmogelijk te voorspellen nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joepskes

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Zit er klaar voor! Ben enorm benieuwd waarmee ze komen. Nog een beetje eerherstel of gewoon volle bak commerciële ellende
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Gokje:

MGK, Years & Years, The Lumineers, Goldband, Froukje, Gabriels, Ellie Goulding, Paolo Nutini, The Black Keys, Tash Sultana, Sam Fender, S10, The Hu, Nova Twins, Slowthai, Christine and the Queens, Warhaus, Merol, Jake Bugg, Tamino, Jacob Collier, Tove Lo, Sparks, Rina Sawayama, Sleaford Mods, Selah Sue, Sam Ryder.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Gokje:

MGK, Years & Years, The Lumineers, Goldband, Froukje, Gabriels, Ellie Goulding, Paolo Nutini, The Black Keys, Tash Sultana, Sam Fender, S10, The Hu, Nova Twins, Slowthai, Christine and the Queens, Warhaus, Merol, Jake Bugg, Tamino, Jacob Collier, Tove Lo, Sparks, Rina Sawayama, Sleaford Mods, Selah Sue, Sam Ryder.
De enige die ik niet goed wist wat ermee aan te vangen was Ellie Goulding. Ze hebben haar al eens weggezet, maar het kan ook zo maar..

Christine & The Queens gaan ze nu toch nog niet aankondigen. Die heeft net een show aangekondigd. Rina haar show is ook nog niet uitverkocht etc.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja, true. Christine en Rina zal wel later zijn.

Ik vraag me af of ze Maneskin ook weer op herhaling laten komen. Die touren wel toch?
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Gisteren Tamino gezien in Koninklijk Circus. Die vent is helemaal klaar voor een hogere barn spot. Die gaan we vandaag zeker krijgen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Omdat Thibault (samen met Stijn VDV) een enorm goede en brede muziekkennis heeft. Iets wat 3/4de van de Stubru presentatrices/presentatoren van de laatste 10 jaar niet meer heeft. Het ging meer om de snoetjes. Remember festivalman en presentator Bouba (van De Mol). Die jongen bracht verslag uit vanop Graspop en kende geen 10 bands op de affiche.
Heb die zelf eens horen reclameren dat de muziek op stubru niet meer is wat het geweest is. Handen zijn gebonden vrees ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken