Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Iemand nog wakker? ;)

Naar jaarlijkse gewoonte intussen en omdat we morgen toch 40% van de line-up gaan krijgen, een fake poster voor de voorpret. Benieuwd hoeveel er morgen van juist zal zijn..

Bekijk bijlage 3474

Met mijn laatste sprankje hoop kruis ik mijn vingers voor iets als Marc Rebillet, M83, The Black Keys of Rufus du Sol 🤞🏻
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Als Porcupine Tree op zo'n idiote plek zouden moeten staan op werchter, hoop ik al helemaal dat ze die gewoon laten voor graspop.
's middags in de Barn is niks mis mee hoor. Zou ze zelf misschien ietsje later zetten, maar Steven Wilson stond er in 2018 ook om een uur of 3 al en dat was een heel fijne show. Ook in de middag komen shows daar prima tot hun recht alsof het een indoor zaal is.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Naar jaarlijkse gewoonte intussen en omdat we morgen toch 40% van de line-up gaan krijgen, een fake poster voor de voorpret. Benieuwd hoeveel er morgen van juist zal zijn..
Zou ik best mee kunnen leven omdat er in jouw onderste regionen best wel wat 'kleppers' staan, naar mijn smaak (Wet Leg, Brutus, Rival Sons, Merol, ...).
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
's middags in de Barn is niks mis mee hoor. Zou ze zelf misschien ietsje later zetten, maar Steven Wilson stond er in 2018 ook om een uur of 3 al en dat was een heel fijne show. Ook in de middag komen shows daar prima tot hun recht alsof het een indoor zaal is.
Parels voor de zwijnen
 
  • Geweldig
Waarderingen: nikita

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Voor die zaterdag main zou ik tekenen. En RHCP wil ik ook wel eens zien nog eens MITS andere setlist dan dit jaar
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Die headliner die nog nooit op Werchter gestaan heeft...

...laat Eminem nu plots zwaar gerumoured worden voor Glastonbury de week ervoor. Ik zie het nog gebeuren dat Marshal plots een EU summertour dropt in januari. Kan ook perfect voor de Peppers staan. Maar doe Kungfu Kenny toch maar voor Stromae.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Als straks The Lumineers, Royal Blood, Greta Van Fleet, MGK en The Black Keys als grootste namen worden aangekondigd, zijn we nog maar net begonnen 😈😈😈
Terwijl er al zeker 3 echte inkoppers van zijn. En TBK nog niet eens een probleem zou mogen zijn naar mijn mening. De rest daarentegen....
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Terwijl er al zeker 3 echte inkoppers van zijn. En TBK nog niet eens een probleem zou mogen zijn naar mijn mening. De rest daarentegen....
Kijkend naar de positie op Pinkpop, zou ik TBK als sub bv wel degelijk problematisch vinden. Maar goed, was maar een mopje. We hebben nog minstens 20 minuten goede hoop!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joepskes

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Kijkend naar de positie op Pinkpop, zou ik TBK als sub bv wel degelijk problematisch vinden. Maar goed, was maar een mopje. We hebben nog minstens 20 minuten goede hoop!
Tuurlijk niet staan gewoon voor MGK, die zelf voor de Peppers staan :sneaky:
 

Joepskes

Playlistbediener
21 nov 2012
32
16
Ik heb al een behoorlijke tijd meegelezen op dit forum en toch maar eens een accountje aangemaakt:)
Op welke dag verwachten jullie paolo nutini, mocht die komen? Zwaar van genoten in paradiso dit jaar! Maar als hij in de barn staat tijdens bijvoorbeeld stromae of arctic monkeys (de enige voor mij interessante headliners tot nu toe) is dat wel een beetje zuur...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken