Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Klopt, maar het ging over C&TQ.
Het ging onder andere over C&TQ. Ik heb, zoals enkele anderen, nu ook niet meteen de indruk dat z'n populariteit gegroeid is - al zeker niet met die nieuwe plaat. Fred Again.. kan ik érgens nog begrijpen. Editors is qua naam wel een Sportpaleis-naam, maar Christine vind ik wel aan de kleine kant idk. Disclosure deed ook de Lotto Arena zeker? Aan de andere kant heb je namen als Jorja Smith, Moderat (oké, 3x de AB), Beck (2x de AB), etc. die wel een maatje kleiner zijn, dus mja. Altijd wat wikken en wegen, zeker?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Editors is qua naam wel een Sportpaleis-naam, maar Christine vind ik wel aan de kleine kant idk.
Editors verkoopt Vorst zelfs niet uit. Dus da's echt geen Sportpaleis band meer.

Maar goed, Barnheads zijn toch ook meestal namen die maximaal Vorst kunnen uitverkopen. En da's al optimistisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Editors verkoopt Vorst zelfs niet uit. Dus da's echt geen Sportpaleis band meer.

Maar goed, Barnheads zijn toch ook meestal namen die maximaal Vorst kunnen uitverkopen. En da's al optimistisch.
Huh, stonden die in Vorst? Maf.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Editors verkoopt Vorst zelfs niet uit. Dus da's echt geen Sportpaleis band meer.

Maar goed, Barnheads zijn toch ook meestal namen die maximaal Vorst kunnen uitverkopen. En da's al optimistisch.
Was dat uitverkocht, ik dacht ongeveer 6000 man.
 

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
De mensen zijn gewoon editors-moe. Als ge eens ziet waar die allemaal de afgelopen jaren allemaal hebben gestaan in België...
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
En toch zie je zo dat dat een vol tentje met rode kruizen zal worden. Wel benieuwd wat deze 2 dagen laten schuiven qua tickets.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Die tip Koninklijk is gewoon Tamino. Staat morgen in Koninklijk Circus en hier min of meer al bevestigd als Barn-headliner die deze week zou aangekondigd worden. Morgen dus Tamino (alleen of in pakketje?)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Het zal wel 7 jaar geleden zijn dat Editors nog eens op Rock Werchter stond.

Maar... gesproken over een band die ik moe ben... Op Hear Hear vond ik er alleszins niet veel aan.

Dat peper en zout, dat wordt nu toch wel welkom hoor, hopelijk morgen!
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Ook wel bekend naar het eerste pakketje!
Also, all my moneys voor het eerste festival dat Sam Fender boekt en effectief laat langskomen...
Maar, aangezien hij het voorprogramma van Springsteen doet in Italië zal dat voor de Classic worden vrees ik.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Het zal wel 7 jaar geleden zijn dat Editors nog eens op Rock Werchter stond.

Maar... gesproken over een band die ik moe ben... Op Hear Hear vond ik er alleszins niet veel aan.

Dat peper en zout, dat wordt nu toch wel welkom hoor, hopelijk morgen!
Denk dat het morgen nog zwak zal zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken