Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Hoe we na al die dromen over Rage Against the machine, Billie, Dua Taylor en Kendrick wederom bij grotendeels hetzelfde clubje van witte mannen van boven de vijftig beland zijn op die main is gewoon teleurstellend.
Valt toch nog mee de ene is niet wit, 2 ervan zijn boven de 50, de rest is jonger. En nu terug normale argumenten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ook_gij

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Gaan we werkelijk deze kaart trekken?

Yup. Ik trek ze. Die line up wordt op de hoogste positie gedomineerd door bands die al decennia bezig zijn, de voorbije jaren al meermaals de revue gepasseerd zijn en wiens spannendste werk al dik vijftien jaar of langer achter ons ligt. Sorry dat ik daar niet zo warm meer voor loop. We hadden gewoon een Kendrick of Harry Styles of Dua Lipa op die vier dagen Werchter moeten krijgen, niet wederom dezelfde vissen uit dezelfde vijver.

Misschien had ik met mijn teleurgestelde eerste reactie idd niet over dat witte mannen gedoe moeten begimnen. Mea culpa. Maar ik blijf er bij dat die line up op main voorspelbaar degelijk en saai is. Beige.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Hoe we na al die dromen over Rage Against the machine, Billie, Dua Taylor en Kendrick wederom bij grotendeels hetzelfde clubje van witte mannen van boven de vijftig beland zijn op die main is gewoon teleurstellend.

Zegt dat wat over de line-up tot zover of over het niet realistische gehalte van de dromen?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Yup. Ik trek ze. Die line up wordt op de hoogste positie gedomineerd door bands die al decennia bezig zijn, de voorbije jaren al meermaals de revue gepasseerd zijn en wiens spannendste werk al dik vijftien jaar of langer achter ons ligt. Sorry dat ik daar niet zo warm meer voor loop. We hadden gewoon een Kendrick of Harry Styles of Dua Lipa op die vier dagen Werchter moeten krijgen, niet wederom dezelfde vissen uit dezelfde vijver.
De namen die je wilt staan, voor zover ik gekeken heb, nog nergens die periode.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken