Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Fi_sD1wXwAERgX-


Niet veel overlap uiteraard, maar verklaard wel waarom iemand als 070 shake op Dour staat. Sofi Tuker, Channel Tres en Gorgon City hadden eventueel op RW kunnen staan.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
187
98
Maar dat is 12 jaar geleden. En 3 jaar daarvoor werden de namen nog door HUMO gedeeld. Tijden veranderen. Tegenwoordig kan je het niet meer maken om zo laat pas te delen. Kijk naar Pinkpop, vroeger old school in maart (!), nu kennen we de hele bovenkant op eind november. Alles wordt duurder, festivals groeien en organisaties willen steeds meer zekerheid. Het ene hangt ook aan het andere he, Pukkelpop kan maar beginnen wanneer Werchter klaar is en eigenlijk is maart voor hen echt aan de late kant.
Shit wordt echt oud…
Maar vind het heerlijk om te lezen hier😉..richt me vooral op werchter, dat vind ik toch het mooiste, vetste festival!
Al vaker geweest dat het niet uitverkocht was, ook niks mis mee, afgelopen festival zondag was het zoooo druk?? Hoe dan? Waar komen die ineens vandaan? Dus wat minder kaarten weg geen probleem😊
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Dit, dus effectief lage kans.
Donderdag is Stromae headliner en zal er een minder grote naam bijkrijgen als sub.

Vrijdag Eilish of Kendrick waarschijnlijk...
Blur is in België een minder grote naam dan Stromae.
Eigenlijk precies de grootte die er naast Stromae nog nodig is op de moeilijke donderdag, lijkt mij.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Danielledaan

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Blur is in België een minder grote naam dan Stromae.
Eigenlijk precies de grootte die er naast Stromae nog nodig is op de moeilijke donderdag, lijkt mij.
Fingers crossed dan voor Blur op donderdag!

Zou Stromae echt zoveel volk nog trekken na een Boutique en verschillende Paleizen12?

Heb zo meer de indruk dat hij een publiek aanspreekt dat "hem wel eens wil zien", maar niet dat dat publiek telkenmale opnieuw een ticket voor hem gaat kopen.
Dus die donderdag mogen ze zeker nog wat pimpen, naar mijn gevoel...
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Rock werchter heeft nu op Fred again.. alleen nog maar op woensdagochtend om 9 of 10 uur aangekondigd
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Lizzo naast Opener en NOS Alive ook op Mad Cool dus. Die lijkt me niet te missen toch.

Hoogstens gaan ze nog een tijdje wachten door die Sportpaleis show.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Danielledaan

mees

Randprogramma
9 jan 2020
100
130
Weet niet hoe veel tamino fans we hier hebben... maar ik werk in een platenwinkel in amsterdam en hij was daar gisteren voor een signeersessie. Ik heb nog wat met m gesproken en even gevraagd of er al festivals op de planning staan, hij zei dat rock werchter volgende week wordt aangekondigd :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Weet niet hoe veel tamino fans we hier hebben... maar ik werk in een platenwinkel in amsterdam en hij was daar gisteren voor een signeersessie. Ik heb nog wat met m gesproken en even gevraagd of er al festivals op de planning staan, hij zei dat rock werchter volgende week wordt aangekondigd :)
Sub! Sub! Sub!
 
  • Leuk
Waarderingen: mees

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Moet zeggen alles wat er nu staat naast de Arctic Monkeys en QOTSA trekt me echt voor geen meter. Hoop dat er nog een aantal stevige gitaaracts (als the Black Keys) bij komen.
Niet om in het cliché te trappen, en af te wachten waar Mad Cool mee aan komt, maar ik denk dat dit komt omdat er gewoonweg zeer weinig gitaarbands lijken te touren? RHCP staat op Pinkpop, maar stond er dit jaar al. Als je ziet waar een Hurricane festival mee moet aan komen draven om toch maar aan hun headliners te komen, dan zegt dat wel veel, vind ik.
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Niet om in het cliché te trappen, en af te wachten waar Mad Cool mee aan komt, maar ik denk dat dit komt omdat er gewoonweg zeer weinig gitaarbands lijken te touren? RHCP staat op Pinkpop, maar stond er dit jaar al. Als je ziet waar een Hurricane festival mee moet aan komen draven om toch maar aan hun headliners te komen, dan zegt dat wel veel, vind ik.
Zit inderdaad wel wat in wat je hier zegt. Hopen dat RW er in ieder geval nog een paar kleine gitaar namen onder zet. Het blijft immers toch ROCK Werchter😉
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken