Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
De aankondigingsstrategie van RW is zo waar nóg irritanter dan die van een Mad Cool.
Kan me ook moeilijk voorstellen dat dit een beetje verkoopt.
RW doet er alles aan om zo weinig mogelijk momentum te pakken. Als je dit vergelijkt met Pinkpop of Graspop…
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Zo af en toe tussen de soep en de patatten gooien ze eens een OATW of een Fred Again... Dan weken niets. Het is al bijna kerstvakantie...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Maar ff. Als ze Blur hadden dan was dit nu toch al lang en breed bekend gemaakt? Waarom wachten?
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Miss willen ze blur op zondag of zaterdag zetten en proberen ze te schuiven met muse/am? Wishfull thinking
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
RW doet er alles aan om zo weinig mogelijk momentum te pakken. Als je dit vergelijkt met Pinkpop of Graspop…
Ja begrijp er ook echt niks van. Wacht dan gewoon net als Mad Cool denk ik dan. Nu met die ellenlange periodes ertussen of een afzonderlijke aankondiging van Fred Again..
Dat wij er niks mee hebben is iets anders, maar desnoods een pakketje met The Lumineers en nog wat middel of kleine namen kan toch ook gewoon?..
Echt een beetje schijt hebben richting je fans die al wél een ticket hebben ook.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Dat ze Billie nog niet meteen aankondigen vind ik niet zo gek, dat ze nog steeds geen pakketje droppen is vervelend, maar wat Blur betreft begin ik wel echt te vrezen nu.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Qua dramatiseren kan deze laatste pagina wel tellen. 't Is nog 8 maand tot het festival hé jongens. Dat we allemaal graag wat meer namen hebben, akkoord.
Voorlopig is die enorme prijsverhoging gewoon ook echt niet gerechtvaardigd, kan niet voor iedereen spreken maar voor mij speelt dat wel mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken