Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Sam Smith op NOS Alive. Allen naar de reddingssloepen....
Doet me vooral voorzichtig concluderen dat ze (als ze er staat tenminste) Billie Eilish nog niet mogen aankondigen. Maar wel dat ze twee heel geschikte subs/co-heads hebben om onder haar te zetten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Doet me vooral voorzichtig concluderen dat ze (als ze er staat tenminste) Billie Eilish nog niet mogen aankondigen. Maar wel dat ze twee heel geschikte subs/co-heads hebben om onder haar te zetten.
Billie embargo lijkt me wel voorbij na gisteren?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Héél veel popgeruchten wel moet ik zeggen; Billie, Lizzo, Maroon 5, Bastille, Macklemore, Ellie Goulding, Sam Smith, Angèle.. Vraag me af in hoe ze die wat gaan selecteren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Billie embargo lijkt me wel voorbij na gisteren?
Je zou het denken, maar wie weet moeten ze nog even wachten? Mad Cool lijkt me ook wel toe te werken naar iets, anders hadden ze dat onnozele spelletje nu niet meer zitten spelen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Je zou het denken, maar wie weet moeten ze nog even wachten? Mad Cool lijkt me ook wel toe te werken naar iets, anders hadden ze dat onnozele spelletje nu niet meer zitten spelen.
Het is Mad Cool. Die doen dit soort dingen toch altijd? :p
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Het is Mad Cool. Die doen dit soort dingen toch altijd? :p
Tuurlijk doen ze dat. Maar we zijn december, je wil als festival natuurlijk het liefst aankondigen he. Dat ze dit in de tussentijd doen is wel typisch Mad Cool.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Héél veel popgeruchten wel moet ik zeggen; Billie, Lizzo, Maroon 5, Bastille, Macklemore, Ellie Goulding, Sam Smith, Angèle.. Vraag me af in hoe ze die wat gaan selecteren.
Ik vind er maar 3 van Werchter waardig eigenlijk.

(Misschien 4 met Sam maar ik cringe persoonlijk heel hard op die zijn muziek, dus is een persoonlijke afweging)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Maroon 5 kan trouwens niet meer toch? 29 en 30 juni bezet. 1 en 2 juli geen plaats meer voor lijkt me.
 
  • Confetti
Waarderingen: randyrw

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Tuurlijk doen ze dat. Maar we zijn december, je wil als festival natuurlijk het liefst aankondigen he. Dat ze dit in de tussentijd doen is wel typisch Mad Cool.
Er zou meer swung in zitten als ze werken zoals met die coördinaten enkele jaren geleden. Savonds nieuwe hint, smiddags de onthulling.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Ik vind er maar 3 van Werchter waardig eigenlijk.

(Misschien 4 met Sam maar ik cringe persoonlijk heel hard op die zijn muziek, dus is een persoonlijke afweging)
Billie, Lizzo, Sam Smith en Angele lijken me relevant voor RW. Die andere pipo’s lijken me Suikerrock en Lokerse materiaal (samen met The Script).
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
De tickets voor Damien Rice in de Stadsschouwburg Antwerpen waren zonet in hooguit enkele minuten de deur uit.
Heb er helaas geen kunnen bemachtigen...
Mag wat mij betreft zeker doorkomen! 2015 was magisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Nieuwe poging:

TBK - Blur - Stromae
Lizzo - Sam Smith - Billie Eilish
MGK - O&TW - Muse
Liam Gallagher - QOTSA - AM.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
De tickets voor Damien Rice in de Stadsschouwburg Antwerpen waren zonet in hooguit enkele minuten de deur uit.
Heb er helaas geen kunnen bemachtigen...
Mag wat mij betreft zeker doorkomen! 2015 was magisch.

Damien Rice gaf zelf op z'n social media net aan dat er data bijkomen (naar eigen zeggen om fans te ontmoedigen om dure tickets via de secundaire markt te kopen). Of dat extra data in zalen of op festivals worden en in welke periode dat zou zijn, is nog maar de vraag natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sakke en randyrw

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Nieuwe poging:

TBK - Blur - Stromae
Lizzo - Sam Smith - Billie Eilish
MGK - O&TW - Muse
Liam Gallagher - QOTSA - AM.
dat is moeilijk plannen zo. Kunnen ze beter donderdag en zaterdag omwisselen dan hoef ik do en vrij geen verlof te nemen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Damien Rice gaf zelf op z'n social media net aan dat er data bijkomen (naar eigen zeggen om fans te ontmoedigen om dure tickets via de secundaire markt te kopen). Of dat extra data in zalen of op festivals worden en in welke periode dat zou zijn, is nog maar de vraag natuurlijk.
Voor Carre zijn het digitale tickets in Ticketmatic, juist om doorverkoop tegen te gaan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
De tickets voor Damien Rice in de Stadsschouwburg Antwerpen waren zonet in hooguit enkele minuten de deur uit.
Heb er helaas geen kunnen bemachtigen...
Mag wat mij betreft zeker doorkomen! 2015 was magisch.
Die zal wel zeker terug in de Barn staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nieuwe poging:

TBK - Blur - Stromae
Lizzo - Sam Smith - Billie Eilish
MGK - O&TW - Muse
Liam Gallagher - QOTSA - AM.
Ik denk dat TBK een treedje lager nog gaan spelen tbh. Also dingen als Bastille, Ezra.. Je moet 's kijken naar de reeds aangekondigde namen Benicassim.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken