Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Zouden ze Kendrick en Billie aandurven? Ik ben er dan 100 procent zeker weten bij, maar het zou wel een heerlijke ommezwaai zijn na vorig jaar en aantonen dat RW grotere ballen heeft dan ik had gedacht.
Laten we hopen van niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Zouden ze Kendrick en Billie aandurven? Ik ben er dan 100 procent zeker weten bij, maar het zou wel een heerlijke ommezwaai zijn na vorig jaar en aantonen dat RW grotere ballen heeft dan ik had gedacht.
Poh, dat zou fantastisch zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Laten we hopen van niet.
Nee, in mijn post kan je zien dat ik net hoop van wel. ;)

Maar goed, wil ik nog wel even zien. Zou me niet verbazen als we iets Volbeat achtigs voor Stromae krijgen om de rockers een heel weekend blij te houden.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Zouden ze Kendrick en Billie aandurven? Ik ben er dan 100 procent zeker weten bij, maar het zou wel een heerlijke ommezwaai zijn na vorig jaar en aantonen dat RW grotere ballen heeft dan ik had gedacht.
Tgoh ze hebben al eens de gok gedaan met hem en The Strokes. Dan lijkt me Billie beter te verkopen dan The Strokes dus een 'veiligere gok'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

totothomas

Playlistbediener
1 dec 2022
5
0
Morgen dan (eindelijk) nieuwe namen? Ik hoop toch nog echt op een rock artiest als headliner vrijdag. En black keys
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Morgen dan (eindelijk) nieuwe namen? Ik hoop toch nog echt op een rock artiest als headliner vrijdag. En black keys
Nieuwe namen nog maar een dag geleden, maar ik snap dat je meer wilt, mag ook wel. Rock headliner lijkt me niet te gebeuren die dag. Black Keys zullen wel in het eerste pakket zitten. En doe Liam daar ineens maar bij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Gallagher als co-head voor Stromae?
Hear Hear was zon grote verkoopflop dat ze de main stage in een tent hebben gezet. En op dat festival stond Gallagher een uurtje als derdelaatste te spelen onder Editors en Pixies. Dus nee, dat is een beetje heel hoog gegrepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Jipla 300 pagina's, here's to 300 more vol gelul! 😆
Ik zweer plechtig de komende 300 pagina's niet meer uit frustratie te reageren op basis van mijn eigen persoonlijke smaak.
Ziezo, mijn forumresolutie neergepend en excues voor de mensen waar ik nogal hard tegen van leer ging de voorbije 300 pagina's!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Hear Hear was zon grote verkoopflop dat ze de main stage in een tent hebben gezet. En op dat festival stond Gallagher een uurtje als derdelaatste te spelen onder Editors en Pixies. Dus nee, dat is een beetje heel hoog gegrepen.
Ik denk wel dat het beter zou werken op Werchter dan op zo een bijeengepropt dag event. Maar max 3de laatste positie Pixies inderdaad, want lager is toch ook een aanfluiting?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Doe eens gek en laat die man de Barn afsluiten in plaats van in daglicht op de mainstage. Tijdens Billie of Stromae.
Heb je misschien wel het optreden van het weekend zoals met Ashcroft in 2019.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Doe eens gek en laat die man de Barn afsluiten in plaats van in daglicht op de mainstage. Tijdens Billie of Stromae.
Heb je misschien wel het optreden van het weekend zoals met Ashcroft in 2019.
Stond al eens in de oude marquee met zijn bandje Beady Eye in 2011. Tijden.
 

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
Wel toch even inpikken op het Liam Gallagher luik. Was verdorie een dik feest in de tent (op HearHear). Zou er dus niet tegenop zien als die in de Barn hun stekkie krijgen!
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Liam in de Barn met Billie of Kendrick op de Main. Could work. Misschien zelfs nog beter op de zondag tussen Qotsa en AM als spreiding.
Ma zie hem het best passen op die Main zelf natuurlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken