Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zou dan toch wel een vlek op de programmering zijn imo. Hopen van niet.

Kans op Kendrick lijkt me kleiner geworden gezien hij niet bij de aankondiging van Roskilde zat.
Roskilde kondigde Kendrick zowel voor 2020 (eind februari) als 2021 (eind december) vrij laat aan. Na andere healdiners. Roskilde is daar geen leidraad in, die furven wel wat te wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Blur moet gewoon op RW staan, punt. Enige festival in België waar ze een perfect match zijn.
Maar dat kan nu alleen nog op die Stromae donderdag toch? Wat zou inhouden dat ze 2 dagen achtereen in 2 verschillende landen spelen. Die kunnen we dan stilaan toch wel afschrijven?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Meer en meer vrees dat deze RW het niet zal worden, na de mindere onderkant van vorig jaar. En de weinige geruchten...
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Gaat gewoon Billie Eilish worden op vrijdag toch?

Officieel geen GnR nu, en alle andere kanshebbers zijn geen first-timers.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Gaat gewoon Billie Eilish worden op vrijdag toch?

Officieel geen GnR nu, en alle andere kanshebbers zijn geen first-timers.

Wordt er niet iets teveel ingelegd op die first-time rumor? Kan alsnog niet kloppen natuurlijk. Al is zijn track record wel hoog natuurlijk.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Sub bedoel je. Evenals Bon Iver en Christine & The Queens die beide niet doorgingen en dan GvF in laatste instantie werd gepusht. Geen enkele van die namen schreeuwt co-headliner, waarom Vedder solo dan.

Eddie Vedder verkocht Vorst in een uurtje uit met ticketprijzen tegen de € 150. Dat zie ik geen enkele Werchtersub doen en om eerlijk te zijn zelfs weinig coheadliners. Bovendien stond Society vorig jaar op 5 in de Tijdloze 100. Dat bewijst toch dat Eddie Vedder ook in België immens populair is.

Zijn optredens lijken me wel niet echt geschikt voor de Main Stage van Werchter, maar hij is volgens mij wel echt te groot voor de Barn. Beetje zelfde verhaal als Bon Iver misschien, al schat ik Eddie Vedder -zelfs solo- dan nog wel een maatje groter in.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Billie zou een sterke headliner zijn. Maar boy oh boy het is wel echt pop galore dan. Zeker als je daar nog een Lizzo of Ellie Goulding bij krijgt.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Wordt er niet iets teveel ingelegd op die first-time rumor? Kan alsnog niet kloppen natuurlijk. Al is zijn track record wel hoog natuurlijk.
Behalve dat past het ook gewoon bij de geluiden dat er lang is onderhandeld met een hele grote naam die nog achter de hand werd gehouden door festivals (tot vandaag). En het feit dat Sziget hun hele festival verplaatst puur voor haar is ook wel veelzeggend denk ik. Ik denk dat RW veel uit de kast zou trekken om haar van PKP af te snoepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Het rare is dat Sziget 1 dag naar achteren moet schuiven om Eilish binnen te halen. Kan wijzen op een late start van de tour of dat ze veel data zal staan hebben in Augustus. Er zou anderhalve maand touren tussen Werchter vrijdag en Sziget zitten.
Is Billie de stretch die RW-Sziget-MC-NOS etc uit de hoed trekken om RATM op te vangen?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nou:
Blur - Stromae
Rosalia
The Black Keys - Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
Barn: The 1975 - Ellie Goulding

Billie Eilish - Lizzo
Machine Gun Kelly
Sam Fender - Inhaler
Barn: Tash Sultana - Paolo Nutini

Muse - Oscar & The Wolf
Royal Blood
Barn: Macklemore - Fred Again

Arctic Monkeys - Queens Of The Stone Age
dEUS
The Lumineers
Barn: James Bay - Tamino - Angèle
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Eddie Vedder verkocht Vorst in een uurtje uit met ticketprijzen tegen de € 150. Dat zie ik geen enkele Werchtersub doen en om eerlijk te zijn zelfs weinig coheadliners. Bovendien stond Society vorig jaar op 5 in de Tijdloze 100. Dat bewijst toch dat Eddie Vedder ook in België immens populair is.

Zijn optredens lijken me wel niet echt geschikt voor de Main Stage van Werchter, maar hij is volgens mij wel echt te groot voor de Barn. Beetje zelfde verhaal als Bon Iver misschien, al schat ik Eddie Vedder -zelfs solo- dan nog wel een maatje groter in.
Maar Eddie Vedder komt niet.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Behalve dat past het ook gewoon bij de geluiden dat er lang is onderhandeld met een hele grote naam die nog achter de hand werd gehouden door festivals (tot vandaag). En het feit dat Sziget hun hele festival verplaatst puur voor haar is ook wel veelzeggend denk ik. Ik denk dat RW veel uit de kast zou trekken om haar van PKP af te snoepen.
Sorry, maar afsnoepen. Pkp en RW is dezelfde stal. Afsnoepen is zo hard de verkeerde woordkeuze.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Nou:
Blur - Stromae
Rosalia
The Lumineers - Nathaniel Rateliff & The Night Sweats
Barn: The 1975 - Ellie Goulding

Billie Eilish - Lizzo
Machine Gun Kelly
Sam Fender
Barn: Tash Sultana - Paolo Nutini

Muse - Oscar & The Wolf
Royal Blood
Barn: Macklemore - Fred Again

Arctic Monkeys - Queens Of The Stone Age
dEUS
The Black Keys
Barn: James Bay - Tamino - Angèle
De headliners zijn spot on maar dat moet toch wel de meest fletse Barn lineup ooit zijn, wow.

Maar goed, met die headliners zou ik niet klagen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken