Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Pet Shop Boys trouwens op 1 juli in Duitsland, lijken me nooit 2 dagen na elkaar te doen dus is het op de donderdag of niet.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Blur en Kendrick op 1 festival is wel heerlijk. Beide naar RW graag.

Ook FKA Twigs, Pet Shop Boys, Rosalia, Darkside, St Vincent door naar RS graag.

En NxWorries ook, dat is het nieuwe project van Anderson Paak.
Nx worries is niet echt nieuw he Matt. Suede zit al jaar en dag in zijn setlist.
 

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
95
50
Zijn zoveel zalen die buiten LN vallen en ze heel graag en vaak gebruiken.

Ik vind kwa opstelling, gezelligheid en organisatorisch paleis 12 ook geen interessante zaal.
Ik denk dat onderschat wordt hoeveel Paleis 12 in gebruik is, het valt gewoon minder op.
Je hebt producties die meerdere dagen opbouw/voorbereiding/repetities vergen en daarnaast heb je ook de corporate events.
Natuurlijk is LN marktleider qua concerten en zet die zijn producties bij voorkeur neer in de eigen zalen. Maar dat maakt ook dat die zalen dan weer minder beschikbaar zijn voor corporate doeleinden of voor andere promotoren.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Pet Shop Boys trouwens op 1 juli in Duitsland, lijken me nooit 2 dagen na elkaar te doen dus is het op de donderdag of niet.
Pet Shop Boys doen enkel aan headlinerposities. Daarmee dat we hen hier enkel op festivals als Lokerse Feesten en BSF te zien krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Zijn zoveel zalen die buiten LN vallen en ze heel graag en vaak gebruiken.

Ik vind kwa opstelling, gezelligheid en organisatorisch paleis 12 ook geen interessante zaal.

Nochtans ga ik veel liever naar Paleis 12 dan Sportpaleis of Lotto Arena. Het verkeer rondom Paleis 12 zit niet zo vast, je moet die trektocht rond een andere zaal niet doen om binnen te geraken en ze hebben gewoonweg een eigen parking vlak aan de zaal, bovendien groot genoeg!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Nochtans ga ik veel liever naar Paleis 12 dan Sportpaleis of Lotto Arena. Het verkeer rondom Paleis 12 zit niet zo vast, je moet die trektocht rond een andere zaal niet doen om binnen te geraken en ze hebben gewoonweg een eigen parking vlak aan de zaal, bovendien groot genoeg!
Snap ik, al heb ik het idee dat het bij sportpaleis nu iets beter geregeld is.
Maar ik heb geen klagen, tram stopt voor mijn deur en zo in een kwartier sta ik aan het sportpaleis. Ook geen recht van spreken dus.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Snap ik, al heb ik het idee dat het bij sportpaleis nu iets beter geregeld is.
Maar ik heb geen klagen, tram stopt voor mijn deur en zo in een kwartier sta ik aan het sportpaleis. Ook geen recht van spreken dus.
Ja, zo sta ik met de trein op 20 minuten aan Brussel-centraal en zijn dus bv La Madeleine en AB zeer interessant. Ook Paleis 12 is snel met de wagen te doen. Zulke praktische zaken spelen inderdaad bij iedereen wel mee haha.
 

Stoogie

Playlistbediener
2 nov 2022
40
58
Als Rock Werchter Blur zou hebben geboekt, is er toch geen enkele reden om hen nog niet aan te kondigen, gezien andere festivals dit wel al doen?

Begin er daarom steeds meer aan te twijfelen...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Everyknight

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Snap ik, al heb ik het idee dat het bij sportpaleis nu iets beter geregeld is.
Maar ik heb geen klagen, tram stopt voor mijn deur en zo in een kwartier sta ik aan het sportpaleis. Ook geen recht van spreken dus.
100x liever lotto arena of sportpaleis dan vorst. P+R aan de rand van antwerpen en gratis met de tram tot aan de zaal
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Als Rock Werchter Blur zou hebben geboekt, is er toch geen enkele reden om hen nog niet aan te kondigen, gezien andere festivals dit wel al doen?

Begin er daarom steeds meer aan te twijfelen...
Blur gaat op nog wel wat meer festivals staan die hen niet aangekondigd hebben.

Vind het sowieso raar dat RW zo lang wacht met aankondigen na Fred Again.. hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: reaper

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Lijkt er ook op dat Christine and The Queens weer een lange tour gaan doen.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Live /s live komt met TWOD, Balthazar en Warpaint op zaterdag 24 juni. "Slechts" 80 EUR zonder upgrades...
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Zou top zijn!

Barn-headliner is ook een soort headliner toch. Lijkt me prima voor/tijdens Stromae op donderdag.
Maar ja, het zal wel weer niet..
Op de Lokerse destijds was het nogal plastic, hun concert.
Maar zou ze toch verkiezen boven Stromae, omdat de songs zelf beter zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken