Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.391
1.897
Werchter post net dit op Facebook:

CORE returns in 2023! The second edition of the two-day boutique festival takes place on Saturday 27 and Sunday 28 May at Osseghem Park in Brussels. Presale starts Monday 16 December at 11 AM.
Is natuurlijk de liefdesbaby tussen hen en TML. Hopelijk weerhoudt dat nieuwtje hun niet om ons echt te geven waarop we wachten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.391
1.897
RW gaat met het nieuws van DTRH en PS op de middag echt niet nog met een naampje komen hoor. Zal voor woensdag zijn, als er al iets komt.
Hebben al vaker Pinkpop of DTRH gecounterd. En het lijkt me niet dat ze veel rekening houden met PS. 80 procent van de RW gangers heeft daar nog nooit van gehoord bij wijze van spreke.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.875
6.047
Hebben al vaker Pinkpop of DTRH gecounterd. En het lijkt me niet dat ze veel rekening houden met PS. 80 procent van de RW gangers heeft daar nog nooit van gehoord bij wijze van spreke.
Bwa. Stromae en Fred Again staan er al. Paolo Nutini werd hier zo net half bevestigd. Lijkt me niet dat Werchter DTRH moet gaan counteren.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Die DRTH drop bevestigt weer dat dit festival het voor mij nooit gaat winnen van RW, blij met m'n tickets. Nu nog nieuwe namen!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
DTRH mist totnu namen van de kwaliteit en grootte zoals Moderat, The Smile… de Barn headliners van werchter. Maar wie weet touren die gewoon weg niet dan. Op RW krijg je nog wel dingen zoals Ellie Goulding kwijt als Barn headliner.

Trouwens, RW moet DTRH helemaal niet counteren. Is in principe van dezelfde stal.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.881
8.507
Blur en Kendrick op 1 festival is wel heerlijk. Beide naar RW graag.

Ook FKA Twigs, Pet Shop Boys, Rosalia, Darkside, St Vincent door naar RS graag.

En NxWorries ook, dat is het nieuwe project van Anderson Paak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken