Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Vind het een kopie van Interpol, maar dan zónder talent of goede nummers en mét misschien wel de meest matige zanger die ik ken.
Maar objectief zouden ze prima op RW kunnen of horen te staan natuurlijk.
Ga het live zien, echt!

Voordat ik het live had gezien kende ik alleen 'de hitjes', maar ik vond het zo belachelijk goed.

En Matt Berringer is vocaal zeker niet de beste zanger ter wereld, maar het is zo'n moois geluid. Die vent kan mijn boodschappenlijstje zingen en ik word nog emotioneel.


Oke, genoeg gefanboyt, ik heb Interpol dan weer nog nooit gezien
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik wil ze live opzich wel een kans geven, Nick Cave klikte live ook pas.
Dat zal misschien wel helpen. Ken weinig bands die zo klein, breekbaar én zo euforisch en life affirming kunnen zijn in hetzelfde concert. Bloodbuzz Ohio, Fake Empire, Mr November en Terrible Love komen keer op keer binnen als grote anthems.

En die Dessner broers zijn bizar goede muzikanten.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vind het een kopie van Interpol, maar dan zónder talent of goede nummers en mét misschien wel de meest matige zanger die ik ken.
Maar objectief zouden ze prima op RW kunnen of horen te staan natuurlijk.
Ik ben zo verliefd op die stem. Heerlijk.

Het is een smaak dingetje natuurlijk en het kan je muziek helemaal niet zijn. Maar als je naar de nummers luistert kun je toch niet serieus menen dat het een band zonder talent is? Ik kijk door een veels te gekleurde bril want ik vind de muziek werkelijk fantastisch (hoewel ik mensen snap die het niet trekken), maar achter de nummers scheelt toch wel veel creativiteit, muzikaliteit en talent hoor. Je bent hier iets te streng voor ze Ruben ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Dat zal misschien wel helpen. Ken weinig bands die zo klein, breekbaar én zo euforisch en life affirming kunnen zijn in hetzelfde concert. Bloodbuzz Ohio, Fake Empire, Mr November en Terrible Love komen keer op keer binnen als grote anthems.

En die Dessner broers zijn bizar goede muzikanten.
Het ene moment sta je te springen van geluk op Bloodbuzz en het andere moment je tranen te bedwingen bij Light Years, I Need My Girl of About Today. Wat een geweldige live band!!!!

(oke, ik zet mijn fanboy modus nu ook weer uit, net als @gerrie ;) )
 
  • Geweldig
Waarderingen: gerrie

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Ik ben zo verliefd op die stem. Heerlijk.

Het is een smaak dingetje natuurlijk en het kan je muziek helemaal niet zijn. Maar als je naar de nummers luistert kun je toch niet serieus menen dat het een band zonder talent is? Ik kijk door een veels te gekleurde bril want ik vind de muziek werkelijk fantastisch (hoewel ik mensen snap die het niet trekken), maar achter de nummers scheelt toch wel veel creativiteit, muzikaliteit en talent hoor. Je bent hier iets te streng voor ze Ruben ;)
Ik vind ze eerlijk gezegd zo gruwelijk saai.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Ik vind the National top, maar touren echt wel teveel. Zoveel jaar niet op Werchter, akkoord. Maar om het leuk en uniek te houden zouden ze gewoon is een paar jaar het zo mogen laten voor mij.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Leak van Primavera Sound.
 

Bijlagen

  • BFC25062-A281-490A-86B1-B332C913FD82.jpeg.8a6af429eeb9884d00bd3f18c93d5242.jpeg
    BFC25062-A281-490A-86B1-B332C913FD82.jpeg.8a6af429eeb9884d00bd3f18c93d5242.jpeg
    164 KB · Weergaven: 98
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Het Deense Northside komt met hun eerste worp, bekendmaking volledig geript van PKP vorig jaar.
Muse, LP, The 1975, White Lies, Jehnny Beth, Cavetown, Nik og Jay, Benjamin hav og Familien, eee gee, Prisma.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken