Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ik mag hopen dat crazy frog song een gimmick was. Maar het ergste van al was, dat het nog paste in zijn set. Zoiets heeft voor mij absoluut bestaansrecht, maar om hem nu de MainStage van werchter te laten openen... Ik heb mij al goed geamuseerd op werchter met onzin als dj Yolotanker of de ideale wereld dj set, maar dat was dan aan de jupiler stage. Main stage mag toch net iets meer zijn voor mij.

"Werchter, masturberen jullie wel is?" Nooit gedacht dat daar te moeten aanhoren.
Maar zijn nieuwste album is wel door 3voor12 genomineerd voor album van het jaar!
 
  • Haha
Waarderingen: randyrw

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ondertussen ook Onerepublic en Nothing but Thieves bevestigd voor open’er.
Gaan we alle 2 niet op RW zien. Wel opvallend dat de eerste lang door toert (meestal stopten die rond Pinkpop) en de anderen kan je eigenlijk elk jaar boeken.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Noteer Men I Trust ook maar. Onlangs vlot 2x botanique uitverkocht en zouden op Mad Cool staan.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Nothing But Thieves mag voor mij altijd komen.
Heerlijke band voor de late namiddag / vooravond.
Zijn de 2 voorbije edities geweest, i know ... maar toch mag het van mij
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Nothing But Thieves mag voor mij altijd komen.
Heerlijke band voor de late namiddag / vooravond.
Zijn de 2 voorbije edities geweest, i know ... maar toch mag het van mij
Late namiddag? Hebben die op Werchter al later dan 14h gespeeld dan? 🤣🤣
Echt een band waarvan het mij compleet ontgaat waarom RW die opnieuw blijft boeken. Hun 'populariteit' in België stagneert, kwaliteit van de albums gaat zeker niet omhoog en onvergetlijk zijn de liveshows ook niet. Er zijn andere rockbands om te boeken dan.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
282
225
Noteer Men I Trust ook maar. Onlangs vlot 2x botanique uitverkocht en zouden op Mad Cool staan.
Leuk! Wou ze in de Botanique gaan zien maar last minute iets tussen gekomen. Nothing But Thieves zie ik de komende 5 jaar liefst nergens meer.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
De laatste Mad Cool tip kan wel eens Green Day zijn.
Worden ook genoemd voor PKP maar daar kunnen nu ook de Dragons opduiken als 'rock'naam naast Billie en Florence.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
En toch Metallica niet helemaal uitsluiten als vrijdagnaam. Garantie op uitstekende ticketverkoop + ideaal om Rage against the Machine te vervangen + er is een precedent dat ze twee jaar na elkaar op Rock Werchter stonden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Volgens een insider zou NOS Alive volgende week Rosalia aankondigen. Aangezien ook Primavera en DTRH komt, doet me dat een touraankondiging vermoeden (of tenminste een einde van een embargo).

Zie RW dan ook wel meekomen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Volgens een insider zou NOS Alive volgende week Rosalia aankondigen. Aangezien ook Primavera en DTRH komt, doet me dat een touraankondiging vermoeden (of tenminste een einde van een embargo).

Zie RW dan ook wel meekomen.
Die zal in die contreien wel headliner zijn. Niet? Beetje zoals Stromae bij ons.
@Yannick zal dat beter kunnen inschatten denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken