Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Grmbl, nóg een week wachten.. En over een goeie 3 weken start de Warmste week al, verwacht daarna in 2022 ook geen namen meer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
het gaat naar mijn gevoel wat traag
Fredje is al geleden van 28/10
Lijkt iets te zijn misgelopen achter de schermen van veel festivals. Ze roepen ook al heel lang ‘stay tuned for more!’.

Volgende week zal hem wel worden. Dan komen DTRH, Primavera, Sziget (nu voor echt!) en waarschijnlijk eindelijk Northside, Mad Cool, etc. Wat we van deze week verwachtten dus.

Ik kruis mijn kalender aan op dinsdag of woensdag ten laatste.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Heel benieuwd waar Primavera e.d. mee komen. Vooralsnog belooft het op de rëunie van Blur na nog niet echt een heel spannende festivalzomer te worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Heel benieuwd waar Primavera e.d. mee komen. Vooralsnog belooft het op de rëunie van Blur na nog niet echt een heel spannende festivalzomer te worden.
Die gaan weer met de zotste lineup van het jaar komen. Ook de enige festivalshow van Depeche Mode.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Lijkt iets te zijn misgelopen achter de schermen van veel festivals. Ze roepen ook al heel lang ‘stay tuned for more!’.

Volgende week zal hem wel worden. Dan komen DTRH, Primavera, Sziget (nu voor echt!) en waarschijnlijk eindelijk Northside, Mad Cool, etc. Wat we van deze week verwachtten dus.

Ik kruis mijn kalender aan op dinsdag of woensdag ten laatste.
Niks misgelopen. Eerder uitgesteld.

Volgende week kan bijna niet anders inderdaad!
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Heel benieuwd waar Primavera e.d. mee komen. Vooralsnog belooft het op de rëunie van Blur na nog niet echt een heel spannende festivalzomer te worden.
The XX kan je ook nog niet helemaal afschrijven met het werk wat ze opnieuw hebben uitgebracht denk ik. Op Werchter misschien geen headliner, maar wel een spannende naam opzich.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
The XX kan je ook nog niet helemaal afschrijven met het werk wat ze opnieuw hebben uitgebracht denk ik. Op Werchter misschien geen headliner, maar wel een spannende naam opzich.
Als The XX ooit samenkomt, dan is dat een headliner op RW hoor. En een grote ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Waren geen echte headliner tijdens hun hoogdagen dus waarom nu dan wel ?
Mooie sub voor een grote headliner lijkt me
Tijdens hun hoogdagen stonden ze niet op Werchter. Die waren ten tijde van hun laatste album nog niet aan hun hoogtepunt en populariteit steeg alleen maar. Als die opnieuw touren zie ik die niet als minder dan afsluitende headliner. Zonder twijfel.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
The xx zal nog niet voor 2023 zijn, en anders een ferme headliner. No doubt.
Stonden er in 2017 niet door omstandigheden, niet van niet kunnen/willen. Met de andere 2 albums stonden ze er beide keren en kregen ze in 2012 onverwacht een hoge spot.
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
293
220
Phoenix op Dour. Betekent dat dat we ze niet op andere festivals zullen zien in België deze zomer?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken