Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Macklemore was in 2016 echt verschrikkelijk. Maar naar buiten gelopen om daar een biertje te drinken, maar helaas ook daar konden we hem horen.
Terwijl ik zijn hits eigenlijk best leuk vind.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Macklemore + Ryan Lewis was enkele jaren geleden best oke. Vooral toen het geluid even uitviel, akkoord.

Touren die twee nog steeds samen of is Macklemore solo in de weer?
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Ik was nog eens door de geschiedenis aan het gaan en even gekeken welke leuke namen ik de laatste 10 jaar heb gezien die nog wel eens mogen terugkomen (en denk ik nog wel een mogelijkheid zijn voorlopig). Hopelijk vandaag een aantal in een pakketje of soortgelijke namen :)

2012 (maar één dag geweest)
- dEUS
- School is Cool
- Pearl Jam (uiteraard geen optie, maar dat jaar fan geworden en mogen van mij elk jaar komen ;))

2013
- The National
- Black Rebel Motorcycle Club
- Bloc Party
- The Hives
- Blur
- Gary Clark Jr.
- Volbeat
- Gogol Bordello

2014
- Dropkick Murphys
- Robert Plant
- Eels
- The Black Keys
- Foals

2015 --> niet geweest

2016

- Black Box Revelation
- At the drive-in
- The Struts
- The Strypes
- Iggy Pop
- Beck

2017
- Frank Carter & the Rattlesnakes
- Blues Pills
- Seasick Steve
- Jimmy Eat World
- The Kills
- Cage The Elephant

2018
- Alice in Chains
- Triggerfinger
- Steven WIlson
- The Last Internationale
- Nine Inch Nails
- Equal Idiots

2019 --> niet geweest

2022 (kleinere kans natuurlijk dat deze terugkomen)

- Pixies
- The Dead South
- Rhea
- Turnstile
- Molybaron
- SUM 41
- Michael Kiwanuka
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
ik begrijp het niet en zal het ook nooit begrijpen, Joost, Macklemore, noem maar op, allemaal troep......
die mede 'dankzij' het nieuwe STUBRU hip gemaakt is....
er zijn zooooovveeeel betere dingen op de wereld...

het mag leuk en funny zijn maar kwaliteit zou toch nog altijd moeten primeren....
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Heel divers volk bij Little Simz daarnet in trix. Ook een must. Dat ze haar niet weg steken ergens op Les Ardentes.
Little Simz gezien als voorprogramma van Gorillaz in Vorst paar jaren terug en vorige keer op Werchter was ik er ook bij, ik sta er zeker terug als ze komt.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
ik begrijp het niet en zal het ook nooit begrijpen, Joost, Macklemore, noem maar op, allemaal troep......
die mede 'dankzij' het nieuwe STUBRU hip gemaakt is....
er zijn zooooovveeeel betere dingen op de wereld...

het mag leuk en funny zijn maar kwaliteit zou toch nog altijd moeten primeren....
Van mij mag er gerust troep staan hoor. Ordinaire 'feestacts' tussendoor is soms toch wel even lekker
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Nogmaals. Voor iedereen die Joost en kwaliteit/goed/... in 1 zin heeft gebruikt -> crazy frog song.... All time low. Wie zoiets op Werchter brengt (nu ja op zijn laptop afspeelt en er overheen brult) moet gekielhaald worden
Beetje onzinnige opmerking verder. Tuurlijk het is geen hoogstaand complexe muziek, maar kwaliteit (gaan we weer) kan ook zitten in creativiteit, simpliciteit en andere compenenten. Ik heb me rot geamuseerd, gelachen, gehuild en gedanst tijdens Joost op Pinkpop én ik vond het ook een goed optreden. Als we iets zo als een gimmick van Crazy Frog gaan gebruiken ken ik nog legio artiesten die we moeten afschieten, en ja, ook de grote namen onder ons.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Wordt niks vandaag met de Boutique namen.

Nos met Idles gekomen, ook niet interessant denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken