Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

trawszkl

Playlistbediener
24 mrt 2020
15
2
There's still a chance that Swift won't be touring until August. Then RW can't book her of course...
there's no coincidence that Open'er started follow Taylor. They only follow artists who are to play the festival (or played the last edition).
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Muse, een parodie van zichzelf. Lachwekkend inspiratieloze nummers, de laatste jaren. Jammer dat dat nog headliner-status heeft.
Tot nu toe is Muse nochtans het meest enthousiast onthaald als ik eens door sociale media comments blader, zal dus toch wel nog populair genoeg zijn om headliner te zijn en is gewoon een logische booking voor Werchter. Een headliner zal nooit iedereen gelukkig maken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Oke, Taylor Swift staat volgens Neil van Efestivals op BST. En die Neil heeft het altijd aan het rechte einde (voorspelde ook Blur in Wemnley trouwens)

BST is rond RW.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Blur in Wembley is nog niet zeker toch?

BST zou me echt sterk lijken. Een week ervoor is Glastonbury. Lijkt me logischer dat ze haar show daar gaat inhalen.

Edit: Oh, blijkbaar zou ze ook beide doen in 2020.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Oke, Taylor Swift staat volgens Neil van Efestivals op BST. En die Neil heeft het altijd aan het rechte einde (voorspelde ook Blur in Wemnley trouwens)

BST is rond RW.
lijkt me dan voor 1 juli, de rest van BST zit goed vol. Of er komt nog een weekend na Springsteen, later in juli...

is wel een verklaring waarom geen Glasto als ze idd BST staat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Blur in Wembley is nog niet zeker toch?

BST zou me echt sterk lijken. Een week ervoor is Glastonbury. Lijkt me logischer dat ze haar show daar gaat inhalen.

Edit: Oh, blijkbaar zou ze ook beide doen in 2020.
Beide nog niet officieel nee, maar heb die leaker/bron nog nooit kunnen betrappen op een foutje.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Waar moet ik in hemelsnaam beginnen (op Spotify) bij Swift? Ik vind er maar niets aan. Gaat bij vele mensen van mijn groep negatief onthaald worden mocht ze op Rock Werchter staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en DennisvdBr

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Waar moet ik in hemelsnaam beginnen (op Spotify) bij Swift? Ik vind er maar niets aan. Gaat bij vele mensen van mijn groep negatief onthaald worden mocht ze op Rock Werchter staan.
Ach al die negatieve reacties, Werchter zal denken ‘shake it off’. Het zal misschien wat bad Blood opleveren met het traditionele publiek, maar een nieuwe love story betekenen met nieuwe bezoekers.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Waar moet ik in hemelsnaam beginnen (op Spotify) bij Swift? Ik vind er maar niets aan. Gaat bij vele mensen van mijn groep negatief onthaald worden mocht ze op Rock Werchter staan.
Haar nieuwe album Midnights (net vandaag uit). De vorige albums konden mij, als toch vooral rock- en metalliefhebber, niet bekoren. Het nieuwe album komt wel binnen. Is een stuk ruwer, meer up-tempo en minder gepolijst.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Ik hoop dat de 4de headliner een echte klepper wordt en dat er nog een hoop goede namen bijkomen want anders gaan RW 2023 verre van uitverkocht geraken. AM & Muse = ça va / Stromae is persoonlijk niet echt mijn ding maar versta wel dat ze hem er zetten. Maar ik zou verwachten dat er toch iets meer komt van 'dat moet ik gezien hebben' en dat ontbreekt volgens mij momenteel nog. OK 20.000 man krijgen AM & Muse makkelijk verkocht maar nooit 85.000 man dus daar moet toch nog echt iets speciaal bijkomen?
Je weet dat er nog maar drie namen bekend zijn?
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Taylor Swift zou zowat de doodsteek zijn. Dat is echt iets te flauw voor mijn vriendengroep.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Waar moet ik in hemelsnaam beginnen (op Spotify) bij Swift? Ik vind er maar niets aan. Gaat bij vele mensen van mijn groep negatief onthaald worden mocht ze op Rock Werchter staan.
.. Dan is dat toch gewoon zo? :p

De tip wordt aan de poptimisten op 't forum er genoeg in gedreund, maar misschien dan uitkijken naar een ander festival..?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Oke, Taylor Swift staat volgens Neil van Efestivals op BST. En die Neil heeft het altijd aan het rechte einde (voorspelde ook Blur in Wemnley trouwens)

BST is rond RW.
AEG, concurrent van LiveNation, doet wel BST. Weet niet of dat een voorbode is van een tournee die door AEG wordt gedaan - en dus heel wat LN-events zou kunnen uitsluiten, of dat het een eenmalig ding zou kunnen zijn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Oke, Taylor Swift staat volgens Neil van Efestivals op BST. En die Neil heeft het altijd aan het rechte einde (voorspelde ook Blur in Wemnley trouwens)

BST is rond RW.
Voor BST is op de Werchter zondag net Blackpink aangekondigd, kan natuurlijk ook nog als popheadliner :ROFLMAO: (Gaat natuurlijk nooit gebeuren)
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken