Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Beide Ziggo Dome shows zijn, met iets hogere prijzen, wel op de dag zo uitverkocht. Blijf het raar vinden dat Sportpaleis zo slecht verkoopt.
We mogen wel niet vergeten dat de goede man in 2018 wel een héél slechte beurt heeft gemaakt op Pukkelpop. Mensen vergeten dit niet snel.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Op zich is het een schoon nummer, heeft een The Beatles vibe. Als het een kalmer moment op de plaat zou zijn dan vind ik het prima maar ze hebben ondertussen al 4 nummers gereleased/live gespeeld en ze zijn allemaal in die stijl... daar word ik echt niet warm van na die laatste plaat.

Mijn persoonlijke favoriet hebben ze wel nog niet gereleased, I Ain't Quite Where I Think I Am voelt voorlopig aan als de 4/5 van de vorige plaat.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Paolo Nutini als Barn head is nu toch wel zeker na de I Days aankondiging?
Headliner daar, wtf. Het is niet dat dat laatste album een gigantische hit is toch?

Heel fijne naam voor erbij, maar hoop niet dat ze hem te hoog zetten. Eind oktober speelt hij in België in het Koninklijk Circus. Een zaaltje die nog kleiner is dan de AB...
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Headliner daar, wtf. Het is niet dat dat laatste album een gigantische hit is toch?

Heel fijne naam voor erbij, maar hoop niet dat ze hem te hoog zetten. Eind oktober speelt hij in België in het Koninklijk Circus. Een zaaltje die nog kleiner is dan de AB...
Je weet ook dat ie dat expres doet? Tuurlijk kan hij in een grotere zaal staan, alleen dat wilt hij helemaal niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Je weet ook dat ie dat expres doet? Tuurlijk kan hij in een grotere zaal staan, alleen dat wilt hij helemaal niet.
Snap ik wel ergens, die nieuwe plaat (en die daarvoor) is niet echt gemaakt voor grote menigtes maar leent zich beter in kleinere theaters. Daarom schrik ik van die idays aankondiging. Misschien omdat het een halve Italiaan is?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Op zich is het een schoon nummer, heeft een The Beatles vibe. Als het een kalmer moment op de plaat zou zijn dan vind ik het prima maar ze hebben ondertussen al 4 nummers gereleased/live gespeeld en ze zijn allemaal in die stijl... daar word ik echt niet warm van na die laatste plaat.

Mijn persoonlijke favoriet hebben ze wel nog niet gereleased, I Ain't Quite Where I Think I Am voelt voorlopig aan als de 4/5 van de vorige plaat.
Dit is toch niet per se een kalm nummer? Afijn, ik begrijp wat je bedoeld hoor. Ze kunnen ook heel AM blijven spelen maar daar wordt ook niemand blij van. Een afwisseling tussen oud en nieuw werk zou moeten werken. Echter zou ik ze veel liever in een zaal zien volgend jaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Op dit punt wil ik AM heel graag eens in de Bozart zien optreden, waar Cave die conversations tour deed. Ze maken muziek voor een zittend publiek. In het Sportpaleis botsen ze vast op veel koude schouders met deze albums.

Verliefd op dat orgeltje in dat nieuwe nummer trouwens.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Vond hem trouwens onverwachts erg goed in 2014. Er stond alleen bijzonder weinig aan de main stage. Denk dat er toen ook last minute een sub voor AM was afgesprongen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Iron Sky de laatste editie de Tijdloze 100 binnen gekomen. Volgens mij krijgt hij terecht een hoge Barn-spot, ook al omdat hij niet zoveel tourt (laatste keer België is alweer van 2015 volgens mij).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Op dit punt wil ik AM heel graag eens in de Bozart zien optreden, waar Cave die conversations tour deed. Ze maken muziek voor een zittend publiek. In het Sportpaleis botsen ze vast op veel koude schouders met deze albums.

Verliefd op dat orgeltje in dat nieuwe nummer trouwens.
En dan lekker indommelen. 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

Gebruikers die dit onderwerp bekijken