Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Run The Jewels kan toch vóór QOTSA? Zie ze graag komen maar zou het een beetje lachwekkend vinden als RTJ een sub-positie inneemt.
Ik herinner me nog ene lange Brit die in 2017 mocht subben voor Radiohead. Of Alt-J die totaal op de verkeerde positie moet subben voor Foo Fighters.

Heb de indruk dat overal waar RATM komt RTJ als package-deal een erg hoge plek inneemt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Je mag altijd hopen hé. Als je Jack White voor Pearl Jam kan zetten... Dit jaar zou QOTSA ook voor Metallica staan dus het is zeker mogelijk.
RATM speelt ook geen heel lange sets zoals PJ of Metallica of Radiohead dus zie ze er wel nog een act voor zetten die anderhalf uur vult.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik herinner me nog ene lange Brit die in 2017 mocht subben voor Radiohead. Of Alt-J die totaal op de verkeerde positie moet subben voor Foo Fighters.

Heb de indruk dat overal waar RATM komt RTJ als package-deal een erg hoge plek inneemt.
Op R&L zou Courteeners nog tussen RATM en RTJ gespeeld hebben. Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken. Als Werchter wil, zullen ze nog wel een grote act naast RATM kunnen zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
RTJ > Oscar & The Wolf > RATM

Want ✨ things that just make sense op RW ✨
met RATM hebben ze het metal publiek al mee, moeten geen extra bands in het genre zetten over de dag .

Denk dat pukkelpop dat ook dacht toen ze slipknot boekten
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
In elk geval, die mannen die dinsdag een persconferentie houden, moeten we hier niet verwachten.
Een van de specialere geruchten voor volgend jaar, eruit…

Hoop nog steeds dat ik ze ooit op RW zal zien. Toch jammer dat het RW toch maar niet lukt om ze opnieuw te strikken. Zaalshows in juni/juli zijn ook gewoon erg klote, op dat moment staat mn hoofd ook niet op in een zaal kruipen. Beetje hetzelfde verhaal als Jack White dit jaar…
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Een van de specialere geruchten voor volgend jaar, eruit…

Hoop nog steeds dat ik ze ooit op RW zal zien. Toch jammer dat het RW toch maar niet lukt om ze opnieuw te strikken. Zaalshows in juni/juli zijn ook gewoon erg klote, op dat moment staat mn hoofd ook niet op in een zaal kruipen. Beetje hetzelfde verhaal als Jack White dit jaar…
Nja mss willen ze hen gwn niet meer boeken, kan ook natuurlijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken