Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
AM kunnen we opschrijven zeker?
dat zou best interessant zijn, als dat zo is...

ik bedoel, als Rock Werchter dan Muse en Arctic Monkeys als headliners heeft staan en Pinkpop niet?
Delen ze maximaal 2 van de headliners (ik gok sowieso op RATM als minimaal 1 gedeelde headliner), normaal levert dat een goede splitsing op in de affiches (bedoel dat als positief)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Also, waarom zou Florence er niét staan? Gaat ze in een zaal staan dan, in juni? Weird.

Eerst ze last minute nog moéten boeken op Encore en nu ze weg zetten, lijkt me vreemd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Florence heeft dit jaar toch op Boutique gestaan? Dan staat ze toch niet ook op RW volgend jaar?
Florence moest en zou op 'een' evenement staan dit jaar, or else. Vandaar dat er ook zo gemakkelijk van Encore naar TWC werd geschoven, waarom ze nu plots niét op RW zou staan zou ik vanuit 'r mgmt uit een heel erg vreemde beslissing vinden. Waarom kon dan dit jaar niet in een zaal, denk ik dan..
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Florence zou natuurlijk ook zomaar op Live is Live kunnen belanden... Gezien de erbarmelijke kaartenverkoop van "encore" dit jaar, lijkt me niet dat RW haar zou halen als headliner (tenzij het part was van de deal vorig jaar)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Encore is geannuleerd wegens tegenvallende verkoop, om welke reden dan ook. Florence moest schitteren op Encore, maar de betalende fans zijn niet gevolgd. So be it.
TWC was de noodoplossing.

Een herboeking op RW23 zou kunnen, maar dan wel op een manier dat ze de dag niet moet dragen. Zoniet zou dit wel eens karaktermoord kunnen betekenen en gezichtsverlies voor de organisatie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken