Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
The National in the barn op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.

En voor de rest (al hoewel dat dan clasht met de barn maar goed):
Taylor Swift, Billie Eilish, parov Stellar, Tom misch, Lorde, Anderson paak.

Vooral om dat ik die ( behalve parov Stellar) nog nooit heb gezien
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Chiel, slyke en mattman

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Ik denk dat ik met mijn opgestuurd wishlist me hier niet zo populair zal maken: MCR, Halsey en Macklemore 🙈 #sorrynotsorry
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Was er nog ene vergeten van de wishlist. Graag LCD Soundsystem die de Barn een avond afsluiten graag.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Is het al zeker dat NiN komt? Vorige keer in de Barn was echt geniaal
Wordt beschouwd als een zekerheid voor Primavera, op basis van uitspraken van de organisator. Dan is de vraag: is Primavera het startpunt van een festivaltour, of het eindpunt van een lentetour die vooral zalen aandoet (zoals in 2014)?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Wordt beschouwd als een zekerheid voor Primavera, op basis van uitspraken van de organisator. Dan is de vraag: is Primavera het startpunt van een festivaltour, of het eindpunt van een lentetour die vooral zalen aandoet (zoals in 2014)?
Of slechts 1 of 2 festivals, kan zeker ook bij NIN.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Zolang dat affiche niet RW is, prima.

Op de affiche van de Pajottenlandse kermis is er waarschijnlijk nog plaats.
En heel klein lettertype zodat de mensen denken dat die de verantwoordelijke drukker zijn van de affiche!
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
En voor het overige nog een vraagje: Als ik mij niet vergis werkt Rock Werchter altijd samen met Ticketmaster? Kan ik dan met een gerust hart voor mijn verjaardag cadeaubons van Ticketmaster vragen of toch beter afwachten tot de tickets officieel in verkoop gaan 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
En voor het overige nog een vraagje: Als ik mij niet vergis werkt Rock Werchter altijd samen met Ticketmaster? Kan ik dan met een gerust hart voor mijn verjaardag cadeaubons van Ticketmaster vragen of toch beter afwachten tot de tickets officieel in verkoop gaan 😆
Ticketmaster is van Live Nation dus lijkt me wel een safe bet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken