Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.431
4.571
moet nu eerlijk zeggen dat ik Pink in 2019 echt goed vond, misschien niet iedereen zijn genre maar zang was goed, muzikaal en show ook zeker niks op aan te merken.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Misschien wel het beste van Pink op Boutique dat daar dan ook gelijk een club inferieure popacts zoals Bastille en One Republice bij kunnen!!
Zou toch briljant zijn als ze daar nu dan Lorde, Yeah Yeah Yeah's, Robyn, Wolf Alice of Phoebe Bridgers toevoegen als dagprogramma. Ik zou dat humor vinden.
Edit: 'Counting Stars' en vooral 'All The Right Moves' blijven zieke bangers.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
moet nu eerlijk zeggen dat ik Pink in 2019 echt goed vond, misschien niet iedereen zijn genre maar zang was goed, muzikaal en show ook zeker niks op aan te merken.
Ik had vooral het idee dat ik identiek dezelfde show van 2010 aan het zien was. Soit, ACDC doet dat ook, maar die muziek vind ik nog tof.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Een beetje genre Greenday die maar gitaren blijven weggeven en The Killers die maar drummertjes het podium blijven opsleuren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.876
8.492
Dus volgende week verkoop Boutique en waarschijnlijk aankondiging en verkoop AM in het Sportpaleis.

Dus… de week daarna de eerste bevestigingen? Muse als eerste naam, Taylor Swift als tweede naam.

Voor de rest geen idee. QOTSA zal er ook wel staan maar zie ik eerder in een pakketje zitten, later.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Met Muse en Swift als eerste aankondigingen verwacht ik vel gevloek en gezeur in mijn vriendengroep. QOTSA zou dan veel goedmaken.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Dus volgende week verkoop Boutique en waarschijnlijk aankondiging en verkoop AM in het Sportpaleis.

Dus… de week daarna de eerste bevestigingen? Muse als eerste naam, Taylor Swift als tweede naam.

Voor de rest geen idee. QOTSA zal er ook wel staan maar zie ik eerder in een pakketje zitten, later.
Pinkpop start de verkoop op 17 november dus die zullen nog wel namen lossen tegen dan, ik vermoed dat daar wel een overlappende headliner uit gaat vallen. De laatste 40 dagen tot nieuws dus.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Pinkpop start de verkoop op 17 november dus die zullen nog wel namen lossen tegen dan, ik vermoed dat daar wel een overlappende headliner uit gaat vallen. De laatste 40 dagen tot nieuws dus.
De reguliere kaartverkoop van Pinkpop begint de 26 november in plaats van 17
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
Optreden op Glasto was me iets te kort en vond het her en der jammer dat ze gewoon haar zaalshow door midden had gehakt en als festivalshow bracht, maar vond het kwalitatief wel gewoon een goed optreden. Zuiver bij stem, goed gezongen, vette show.

Dat gezegd, ik als ze de keuze moeten maken zie ik ook liever Swift in 2023 op RW dan Eilish. Die wil ik al jaren live zien. :D
dat kun je toch niet serieus menen?
zuiver bij stem??? ze fluistert enkel
goed gezongen???
vette show??? Beyonce, dat was een vette show.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.876
8.492
dat kun je toch niet serieus menen?
zuiver bij stem??? ze fluistert enkel
goed gezongen???
vette show??? Beyonce, dat was een vette show.
Eilish in het Sportpaleis was echt heel, heel goed. Veel beter dan ik had verwacht, ben nu niet om te zeggen een megafan. Alles klikte ineens.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
kun je me vertellen wat er precies goed aan was?
ik heb haar nooit live gezien, enkel dat optreden van glastonburry live op de bbc.
dus is een oprechte vraag,
ik vind een aantal nummers van haar overigens behoorlijk catchy, dus ze doet wel iets goed, das duidelijk:)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken