Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Zie echt geen enkele reden waarom Werchter GnR zou willen hebben. Zelfs niet als vervanger van RATM (zie ook totaal de overlap niet tbh). Met alle respect voor wat de band in het verleden gepresteerd heeft, maar GnR is toch echt te passé voor Werchter.
Waren echt goed aantal jaar geleden in Werchter met slash. Tegenovergestelde van hun shows die ik van hun zag zonder slash.

En ze verkopen genoeg kaarten.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.176
Waren echt goed aantal jaar geleden in Werchter met slash. Tegenovergestelde van hun shows die ik van hun zag zonder slash.

En ze verkopen genoeg kaarten.
Inderdaad, de reünie heeft ze duidelijk deugd gedaan.
Iconische band.
En ze verkopen inderdaad veel tickets.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
711
633
Die rant is tegenwoordig ook niet (meer) nodig, toch?
Zo’n rant blijft nodig zolang mensen ze blijven opperen voor Rock Werchter. Ik roep alvast niet te luid, want telkens ik roep dat een band niet zal komen wegens reden X Y of Z weet Werchter ze te boeken!

Maar, had het misschien fout gelezen, maar ze hadden een campingnacht meer dacht ik en een dag op 17/06, wat eventueel wel een tw classic 2 kan zijn met Guns N’ Roses. De enige vraag is: waar gaat KBC hun bedrijfsfeestje dan naartoe?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.159
4.283
Zo’n rant blijft nodig zolang mensen ze blijven opperen voor Rock Werchter. Ik roep alvast niet te luid, want telkens ik roep dat een band niet zal komen wegens reden X Y of Z weet Werchter ze te boeken!

Maar, had het misschien fout gelezen, maar ze hadden een campingnacht meer dacht ik en een dag op 17/06, wat eventueel wel een tw classic 2 kan zijn met Guns N’ Roses. De enige vraag is: waar gaat KBC hun bedrijfsfeestje dan naartoe?
Nee, geen campingnacht meer. Enkel voor RW zelf.

GNR overigens meer dan welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
De Guns zijn steengoed en iconisch, ik kan echt niet begrijpen wat je daar op tegen hebt? Dat is werkelijk boeiender naar te kijken dan RHCP afgelopen editie (om maar een jaren 80 band te noemen) ...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
De Guns zijn steengoed en iconisch, ik kan echt niet begrijpen wat je daar op tegen hebt? Dat is werkelijk boeiender naar te kijken dan RHCP afgelopen editie (om maar een jaren 80 band te noemen) ...
Iconisch ja. Steengoed zelden, goed als Axl er zin in heeft en ronduit kut als hij er geen zin in heeft. De tweede vorm (Graspop) en derde (Sweden Rock) heb ik nu beide mogen meemaken. Het risico met deze band is te groot voor een festivaldirecteur om de dure miljoenen aan te besteden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en Timmetje

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Grootste probleem met GnR voor mij is dat die muziek niet echt de tand des tijds doorstaan heeft. Ik bedoel, zo'n November Rain of Sweet Child of Mine voelt ook gewoon echt niet meer van deze tijd. Kan je ook wel zien aan de eindejaarslijstjes waar GnR al jaren zwaar achteruit boert. Combineer dat met wisselvallige performances en dan vind ik GnR voor Werchter echt geen goede keuze. Omwille van de langere speeltijd die ze zullen eisen, zie ik er ook geen vervanger in voor RATM.

Maar goed, ze zijn rock en ze verkopen tickets bij een ouder doelpubliek. Dusja, het kan uiteraard wel.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
711
633
wat een laffe onderhandse belediging zeg. veel van de bands op werchter hebben nog steeds hun roots in de basis die GNR gelegd heeft en het is niet omdat een band ouder is dat het al automatisch meuk wordt.
Het is meuk. En een zwaktebod van Werchter als ze het doen. Dat we blijven discussiëren jaar op jaar dat ze naar RW zouden komen blijft me toch verbazen. Zijn belange niet groot genoeg laat staan een passende naam op elke affiche van RW de laatste 5 jaar.

 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Het is meuk. En een zwaktebod van Werchter als ze het doen. Dat we blijven discussiëren jaar op jaar dat ze naar RW zouden komen blijft me toch verbazen. Zijn belange niet groot genoeg laat staan een passende naam op elke affiche van RW de laatste 5 jaar.

"Op Graspop passen ze perfect tussen de andere ouwe meuk." hier wordt een volledig festival gewoon beledigd omdat GNR er al gespeeld heeft. lijkt mij wat overdreven. De ticketverkoop op graspop spreekt trouwens voor zich bij deze.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Ja die opmerking naar Graspop toe was wat flauw en slaat ook nergens op. Wel eens dat GnR zijn beste tijd heeft gehad en zonde is van de spot die ze krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken