Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
RATM out, Depeche Mode out, verder de same old ofwel vage geruchten. Deze gaat hem niet worden lijkt het.
Hopelijk is de standaard duiveltje(duivelinnetje) uit het doosje een knaller van formaat.
Welke duivel(innetje) zou dat dan moeten zijn denk je......
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
RATM was ook voor mij wel de naam waar ik het meest naar uitkeek...
Het kan nog steeds een prachtig affiche worden hoor, maar ze waren toch al een beetje de gedoodverfde winnaar van het festivalseizoen volgend jaar
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Ja deze valt mij ook wel zwaar. Een van mijn weinige overgebleven bucketlist bands. Zou de kers op de taart worden voor deze editie voor mij
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zowel Depeche als RATM die afvallen op 1 dag. Er zijn betere dagen in geruchtenland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Misschien proberen ze in de toekomst ooit nog eens een reunie te doen. Denk dat de revalidatie de eerstkomende jaren wel prioriteit zal zijn…
Heb het over de zogenaamde afvallers/tegenslagen. Behalve Muse hebben we totaal geen idee welke richting ze uitgaan.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Heb het over de zogenaamde afvallers/tegenslagen. Behalve Muse hebben we totaal geen idee welke richting ze uitgaan.
+ AM ook vrij duidelijk denk ik. Met normaal gezien RATM er ook nog bij, lagen 3/4 van de afsluitende headliners eigenlijk al voor de hand. Dan heb je toch al een idee van de richting die ze uitgaan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
De combinatie uit 2020; SOAD + Volbeat leek/lijkt me altijd al veel realistischer te zijn geweest dan RATM - ookal werd er weken geleden aangegeven dat we RATM zouden mogen opschrijven voor '23. Nu, ik volg Ruben ook wel, wie weet hoe zijn vooruitgang zal zijn tegen volgend jaar. Om nu, 8-9 maanden voor festivals daar al uitspraken over te doen, lijkt me moeilijk alhoewel de band op advies van artsen ook wel een bepaalde prognose zullen opvolgen en zien wat realistisch is in de toekomst toe. Waarschijnlijk gebeurt er dus achter de schermen idd heel wat en zullen we hen uiteindelijk niet zien.


Qua geruchten; Arctic Monkeys, Muse, Florence + The Machine, Kendrick Lamar, Placebo, Volbeat, SOAD, QOTSA

En dan hebben we in principe nog niets gehoord ivm Taylor Swift, The Cure, Billie Eilish, Arcade Fire
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Heb je al een begrafenis voor Zach geregeld Matt? Wat is dit voor post?...
Net niet, maar het is wel duidelijk dat dit ernstig is. Als je al hoopt op genezing van basisfuncties en nu in oktober al de rest van je tour cancelt die tot in april volgend jaar loopt... Heb zelf een (ex-) collega/vriend die vlak voor de coronaperiode iets soortgelijks (voor zover ik kan uithalen wat Zach hier heeft) heeft meegemaakt en die is nu nog altijd aan het revalideren, met stapoefeningen elke dag... Kan me daarom voorstellen dat je in zon verschrikkelijke positie wel wat anders aan je hoofd hebt dan optreden.

Maar ik hoop en denk dat ze die grote reunie die in 2019 {!) had moeten plaatsvinden ooit alsnog kunnen doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Qua geruchten; Arctic Monkeys, Muse, Florence + The Machine, Kendrick Lamar, Placebo, Volbeat, SOAD, QOTSA

En dan hebben we in principe nog niets gehoord ivm Taylor Swift, The Cure, Billie Eilish, Arcade Fire

Taylor Swift gaat dus toch touren.
Stadium tour.
Ze vult geen stadia in België.
Boutique is al bezet door Pink en we hebben met Styles al een losse pop dag.
Ik waag een serieus gokje op Taylor Swift als een van de headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ok, maar lijkt me sterk dat we GNR & RATM zouden hebben gekregen. Trekken teveel zelfde publiek. Misschien gingen die naar Graspop trekt Herman ze nu richting RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69 en PJ

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zie echt geen enkele reden waarom Werchter GnR zou willen hebben. Zelfs niet als vervanger van RATM (zie ook totaal de overlap niet tbh). Met alle respect voor wat de band in het verleden gepresteerd heeft, maar GnR is toch echt te passé voor Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Zie echt geen enkele reden waarom Werchter GnR zou willen hebben. Zelfs niet als vervanger van RATM (zie ook totaal de overlap niet tbh). Met alle respect voor wat de band in het verleden gepresteerd heeft, maar GnR is toch echt te passé voor Werchter.
Niet méér passé dan pakweg The Cure toch? Maar goed, ook bij GnR zou er nieuw werk zitten aan te komen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Bericht van RATM ziet er niet te best uit, zeggen dat het een kwestie is van nooit meer kunnen lopen is denk ik wel overdreven. Die man heeft nog een maand na zijn incident (zittend) optredens laten doorgaan... Als het meteen zo serieus was, kan je dat toch ook niet meer doen lijkt me.

Of maak ik mezelf dat wijs, omdat ze ook mijn nummer 1 op de wishlist waren en nog in de onteknningsfase zit?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken