Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.350
Moeilijke setlist omdat Werchter het nodig vond om ze maar 40 minuten te geven. Hadden ze 60 minuten gehad waren er meer hits voorbij gekomen. Keuzes.
Als artiest kan je natuurlijk slimmer zijn en in die 40min die je krijgt op een zeer grote main gewoon alle knallers spelen. Al vond ik het optreden nog steeds goed, gewoon niet van het niveau dat ze in trix hadden gehaald
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.443
2.923
Stonden in 2013 ook voor Editors, naar het schijnt op vraag van DM zelf. En in 2017 sloten ze NOS Alive af om middernacht, terwijl headliners daar gewoonlijk rond 2u afronden.

Met andere woorden: blijkbaar is de band vragende partij voor een vroege slot.
In dat geval zullen ze inderdaad eerder voor Muse staan dan erna. Al zie ik ze dan eerder een co-headlinespot met bijvoorbeeld Blur delen. Die stonden al wel eens erg laat op Rock Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.391
1.896
In dat geval zullen ze inderdaad eerder voor Muse staan dan erna. Al zie ik ze dan eerder een co-headlinespot met bijvoorbeeld Blur delen. Die stonden al wel eens erg laat op Rock Werchter.
Leuke classic avond. Zoals The Cure - Tool. Pro!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.476
Een dagje platte rust + het iets te onrealistische voorbeeld(naar mijn inziens) van hierboven gaf me zin om er zelf eens eentje in elkaar te steken.

Realistischer, maar op een paar puntjes (denk ik) niet. Ik denk dat je The Black Keys en MCR te laag op de main hebt. Ik denk dat die zelf niet als 2 na laatste willen spelen en daarom als kleinere co-head of niet geprogrammeerd worden. Er is altijd wel een dag zonder dubbele head, dus AF weg en Black Keys doorschuiven lijkt me een goede optie.
Lizzo en Porcupine Tree lijken me geen KlubC namen meer maar minstens Barn.
Lorde lijkt me te klein voor the Barn en KG&TLW zullen ook een paar plekjes doorschuiven.
Voor de rest vind ik hem best redelijk, al is het totaal nog niet overzichtelijk welke namen wel en niet touren.

Ik denk niet dat AM op de zondag zal staan gezien dat ook in 2018 het geval was.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.350
Realistischer, maar op een paar puntjes (denk ik) niet. Ik denk dat je The Black Keys en MCR te laag op de main hebt. Ik denk dat die zelf niet als 2 na laatste willen spelen en daarom als kleinere co-head of niet geprogrammeerd worden. Er is altijd wel een dag zonder dubbele head, dus AF weg en Black Keys doorschuiven lijkt me een goede optie.
Lizzo en Porcupine Tree lijken me geen KlubC namen meer maar minstens Barn.
Lorde lijkt me te klein voor the Barn en KG&TLW zullen ook een paar plekjes doorschuiven.
Voor de rest vind ik hem best redelijk, al is het totaal nog niet overzichtelijk welke namen wel en niet touren.

Ik denk niet dat AM op de zondag zal staan gezien dat ook in 2018 het geval was.
Idd al veel realistischer, die paar namen die te laag staan, nemen we erbij als dromen. Voorspellingen zijn altijd iets te hoopvol ;)
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Fred again.. in het voorjaar in de AB. Daar zie ik wel een Klub C afsluiter in. En liefst tijdens Muse als het even kan 😅
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Mis wel wat hardere gitaren om mee wakker te worden, zoals dit jaar Airbourne of fever333.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Mis wel wat hardere gitaren om mee wakker te worden, zoals dit jaar Airbourne of fever333.
while she sleeps moest in 2020 al op werchter staan, hebben net 2 geweldige albums gereleased. Zie het wel gebeuren dat het volgend jaar aan hen is om de boel af te breken vroeg in de ochtend
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.495
1.940
Realistischer, maar op een paar puntjes (denk ik) niet. Ik denk dat je The Black Keys en MCR te laag op de main hebt. Ik denk dat die zelf niet als 2 na laatste willen spelen en daarom als kleinere co-head of niet geprogrammeerd worden. Er is altijd wel een dag zonder dubbele head, dus AF weg en Black Keys doorschuiven lijkt me een goede optie.
Lizzo en Porcupine Tree lijken me geen KlubC namen meer maar minstens Barn.
Lorde lijkt me te klein voor the Barn en KG&TLW zullen ook een paar plekjes doorschuiven.
Voor de rest vind ik hem best redelijk, al is het totaal nog niet overzichtelijk welke namen wel en niet touren.

Ik denk niet dat AM op de zondag zal staan gezien dat ook in 2018 het geval was.
Wilde al gaan vragen wanneer we met AF gaan stoppen, maar dat probleem lost Brian net op.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken