Rock Werchter 2023

parelconfituur

Dagopener
7 dec 2019
618
518
Wel mooi dat je video begint met een minuut stilte...

En de relevantie daarvan is...wat precies? Dat nummer is gewoon sterk en de performance is solide.

Als de Peppers de tijd tussen nummers staan vol te jammen krijgen ze kritiek, als ze even een minuut stilte laten vallen voor eender welke reden is het ook niet goed. Die gasten hebben een tough crowd hier. 😅

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
2.683
1.158
Saai, saaier, saaist. Sorry maar hiermee zet je de main niet meer in vuur en vlam. Vind het zelf goed, maar dit op de Werchter main eindigt in afdruipende mensen zoals vorig jaar. Al een geluk dat ze geen De La Soul op het podium hebben om een gênante rant boven te halen als het publiek in slaap gedommeld is en vertrekt.
Stuk voor stuk steengoede muzikanten en Kiedis is Kiedis.
Het hangt er maar van af wat je in se wilt zien op dat podium. Muzikanten die het beste van hunzelf geven of vuurwerk en confetti om de rest te verdoezelen.

Paddy

Headliner
16 dec 2014
5.073
1.971
En de relevantie daarvan is...wat precies? Dat nummer is gewoon sterk en de performance is solide.

Als de Peppers de tijd tussen nummers staan vol te jammen krijgen ze kritiek, als ze even een minuut stilte laten vallen voor eender welke reden is het ook niet goed. Die gasten hebben een tough crowd hier. 😅
De relevantie is dat daardoor het concert iedere keer stilvalt en de sfeer wegvalt.

• Leuk
Waarderingen: mattman en Everyknight

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
395
19
Dat Electric Callboy nu headliner is op Alcatraz, sluit dat dan meerdere Belgische festivals uit?

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.986
2.378
Dat Electric Callboy nu headliner is op Alcatraz, sluit dat dan meerdere Belgische festivals uit?
In principe niet maar het is wel een dick move als je de headliner van een ander festival boekt. Denk wel dat er een gentleman's agreement bestaat tussen festivals

Vicarious

Randprogramma
10 jul 2022
136
84
Filmpje helpt wel om ons voor te bereiden op komende zomer op RW. Ik zet daarom ook maar alvast een relaxte lounge sessie aan op 70% speed, hij heet "Arctic Monkeys Live Lowlands 2022".
Ging het juist zeggen, dan vind ik Eddie toch echt wel 10 keer interessanter dan eender wat er op de laatste twee albums van AM staat

slyke

Support act
9 jan 2018
891
381
Voor iedereen die bezig is dat de nieuwe nummers van de Peppers 'het' niet hebben, of dat de band de moeite niet meer waard is and all that jazz...

Bedankt om dit te posten.
Ik vind dit echt heel sterk, ook al ken ik dit nummer niet.

Als ze dit kunnen brengen met een goede geluidsmix, dan is dit top.
Helaas was dit tijdens de vorige passages een groot probleem, want de bass werd veel te hard naar voren gebracht, waardoor je niet het effect kreeg zoals in deze YouTube.

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
3.114
3.219
In principe niet maar het is wel een dick move als je de headliner van een ander festival boekt. Denk wel dat er een gentleman's agreement bestaat tussen festivals
dat gebeurt toch wel vaker? vooral met de verschillende festival seizoenen van juni en augustus.
afgelopen jaar deelden Lokerse en Graspop nog een headliner

fiesta

Campingartiest
20 jun 2018
60
60
The murder capital even gesproken na hun optreden in de trix en hebben zo goed als gezegd dat ze dit jaar normaal op Werchter staan
Goed nieuws! Moest wennen aan het nieuwe album, maar live klopte het gewoon helemaal. Voor mij dan een must see op Werchter.

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
2.632
681
Ik lees hier dikwijls wat minderwaardige reacties op MEROL, maar in België heeft ze bij Radio 1 (onze radiozender met de kwalitatieve stempel, de meest serieuze zender ook) weer de eerste plaats beet in de Vox-lijst, deze keer met 'Applaus'. Voor Lana Del Rey, The National, Marble Sounds, Zaz, Zwangere Guy & Lander Gyselinck, Isbells ...

In De Afrekening (Studio Brussel) staat ze momenteel derde met 'Kus me even'.

Ik verwacht toch veel volk voor haar vroeg op de dag die donderdag.

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
10.881
4.839
Ik lees hier dikwijls wat minderwaardige reacties op MEROL, maar in België heeft ze bij Radio 1 (onze radiozender met de kwalitatieve stempel, de meest serieuze zender ook) weer de eerste plaats beet in de Vox-lijst, deze keer met 'Applaus'. Voor Lana Del Rey, The National, Marble Sounds, Zaz, Zwangere Guy & Lander Gyselinck, Isbells ...

In De Afrekening (Studio Brussel) staat ze momenteel derde met 'Kus me even'.

Ik verwacht toch veel volk voor haar vroeg op de dag die donderdag.
Ja, die tent gaat wel vol staan. Misschien dat ik wel mee in die tent sta dan. :)

Verwacht haar eigenlijk ook wel op het podium bij de Compact Disk Dummies.

b_lars

Randprogramma
27 jul 2022
111
46
In het Pinkpop-topic werd vermeld dat MIKA ook tourt rond die periode. Kunnen wij die ook nog verwachten (ergens in de middag)?

Gebruikers die dit onderwerp bekijken