Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Loyle Carner gaan we kwijt zijn aan Pkp vrees ik. Ligt er vingerdik op dat dit samen geboekt is met Lowlands.
Hopelijk ook hier weer vergissing.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Logic en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Loyle Carner gaan we kwijt zijn aan Pkp vrees ik. Ligt er vingerdik op dat dit samen geboekt is met Lowlands.
Hopelijk ook hier weer vergissing.
Past nochtans heel erg goed op een dag met Stormzy. Misschien dat ze met Little Simz die dag wat extra Britse rap toevoegen.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.350
1.870
Stonden er eigenlijk al op maar werden er afgehaald dacht ik... Maar er kwam aankondiging voor de 25ste aan zeker?
Er staat 'last year we played at apero time, this year we're only aiming to be cherry on the cake'. Headliner dag 2 dus?
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Balen, had ze graag nog eens gezien, maar kan niet dat weekend en ook niet tijdens hun zaalshows. Had er wel op gerekend/gehoopt dat ze op RW of TWC stonden.
 

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Financieel dan zo een mooi aanbod? Of is dat zo belangrijk voor hen om headliner te kunnen zijn in hun eigen stad op een kleiner festival in plaats van een sub-spot op RW of voorprogramma van Bruce Springsteen? Ik zou verwachten dat ze nu met hun comebackplaat toch groter mikken dan dat?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.395
625
Financieel dan zo een mooi aanbod? Of is dat zo belangrijk voor hen om headliner te kunnen zijn in hun eigen stad op een kleiner festival in plaats van een sub-spot op RW of voorprogramma van Bruce Springsteen? Ik zou verwachten dat ze nu met hun comebackplaat toch groter mikken dan dat?
dEUS is tegenwoordig geen sub meer hoor. Op RW is dat 16u Main Stage of ergens tweede of derde laatste in de Barn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken