Rock Werchter 2023

MadMandra27

Randprogramma
23 aug 2022
122
167
Oh nee, was idd al even duidelijk dat RW hem niet ging worden. Mijn egoïstisch deel hoopte echter dat ze dan deze zomer België volledig ging overslaan, omdat ik dus niet naar Pukkelpop kan, maar dat is zo blijkt ook niet het geval. Wel leuk voor zij die wel (kunnen) gaan!

• Leuk
Waarderingen: zero

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
10.904
4.856
Als er nu eens een optie was om naar Pukkelpop te gaan hé... Oh wacht, die is er.
Hoe flauw is die opmerking zeg. Ik baal ook dat deze niet op RW, maar op PkP staat hoor.

Maar goed, Billie zal de komende tweetal jaar ongetwijfeld wel eens op RW verschijnen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
3.035
1.811
Loyle Carner gaan we kwijt zijn aan Pkp vrees ik. Ligt er vingerdik op dat dit samen geboekt is met Lowlands.
Hopelijk ook hier weer vergissing.

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Logic en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
10.904
4.856
Loyle Carner gaan we kwijt zijn aan Pkp vrees ik. Ligt er vingerdik op dat dit samen geboekt is met Lowlands.
Hopelijk ook hier weer vergissing.
Past nochtans heel erg goed op een dag met Stormzy. Misschien dat ze met Little Simz die dag wat extra Britse rap toevoegen.

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
2.686
1.159
Stonden er eigenlijk al op maar werden er afgehaald dacht ik... Maar er kwam aankondiging voor de 25ste aan zeker?
Er staat 'last year we played at apero time, this year we're only aiming to be cherry on the cake'. Headliner dag 2 dus?

JR1

Playlistbediener
4 nov 2021
49
26
Balen, had ze graag nog eens gezien, maar kan niet dat weekend en ook niet tijdens hun zaalshows. Had er wel op gerekend/gehoopt dat ze op RW of TWC stonden.

JR1

Playlistbediener
4 nov 2021
49
26
Financieel dan zo een mooi aanbod? Of is dat zo belangrijk voor hen om headliner te kunnen zijn in hun eigen stad op een kleiner festival in plaats van een sub-spot op RW of voorprogramma van Bruce Springsteen? Ik zou verwachten dat ze nu met hun comebackplaat toch groter mikken dan dat?

Gebruikers die dit onderwerp bekijken