Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Als je hoort wat er weer allemaal mis is gegaan (Billie en RATM gemist waarschijnlijk,…) is dat toch wel weer netjes opgelost.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.967
2.014
Ik denk toch ook dat het geen slecht idee is om meteen na Ben Howard de Barn te betreden.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Las net deze quote in een post van @Processierups in het BKS topic. Ken op Efestivals in het Werchter topic.

Zal dan wel eerder op Eilish gehint hebben als die first timer. Al leek het voor mijn gevoel er altijd al op dat die met Reading + Leeds, Sziget enzo eerder augustus festivals ging doen.
Dit bevestigt juist dat Billie inderdaad op tafel lag voor Werchter, Roskilde, Mad Cool etc. zoals we dachten. Dat leek mij ook wel logisch.
Jammer dat ze alleen augustus doet uiteindelijk, was een goede RW headliner geweest.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Dit bevestigt juist dat Billie inderdaad op tafel lag voor Werchter, Roskilde, Mad Cool etc. zoals we dachten. Dat leek mij ook wel logisch.
Jammer dat ze alleen augustus doet uiteindelijk, was een goede RW headliner geweest.
Vraag me af hoe dat allemaal gelopen is. 30 november had Ken het over die first timer waarvan men dacht dat het Eilish was. 1 december maakte Sziget bekend dat ze Eilish hadden. Sziget is zelfs een dag verplaatst voor Eilish. Zou dan eerst het plan zijn geweest dat ze alleen Sziget zou doen in augustus naast de juni/juli festivals om vervolgens toch te besluiten alleen augustus Europa aan te doen? Dat is dan wel een nare last minute beslissing geweest lijkt me.

Interessant iig allemaal. :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.860
6.009
Vraag me af hoe dat allemaal gelopen is. 30 november had Ken het over die first timer waarvan men dacht dat het Eilish was. 1 december maakte Sziget bekend dat ze Eilish hadden. Sziget is zelfs een dag verplaatst voor Eilish. Zou dan eerst het plan zijn geweest dat ze alleen Sziget zou doen in augustus naast de juni/juli festivals om vervolgens toch te besluiten alleen augustus Europa aan te doen? Dat is dan wel een nare last minute beslissing geweest lijkt me.
Mad Cool mist ook nog twee headliner en NOS Alive ging in die week ook normaal met namen komen.. En dan kwamen ze uiteindelijk met The Black Keys.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Ja precies. Ze is dan vrij abrupt van plan verandert. Lastig voor de organisatoren. Ik dacht dat dit soort boekingen altijd al ver van tevoren vastlagen haha.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.147
5.446
Ja precies. Ze is dan vrij abrupt van plan verandert. Lastig voor de organisatoren. Ik dacht dat dit soort boekingen altijd al ver van tevoren vastlagen haha.
Denk dat dit wel veel meer voorkomt dan wij ons kunnen inbeelden. Coachella maakte het ook recent mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.867
8.480
Vraag me af hoe dat allemaal gelopen is. 30 november had Ken het over die first timer waarvan men dacht dat het Eilish was. 1 december maakte Sziget bekend dat ze Eilish hadden. Sziget is zelfs een dag verplaatst voor Eilish. Zou dan eerst het plan zijn geweest dat ze alleen Sziget zou doen in augustus naast de juni/juli festivals om vervolgens toch te besluiten alleen augustus Europa aan te doen? Dat is dan wel een nare last minute beslissing geweest lijkt me.

Interessant iig allemaal. :)
Het is nu in ieder geval duidelijk dat Eilish de naam was die de donderdag had moeten dragen. En dat dat die first timer was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Donderdag, want vier dagen na dat bericht van Ken werden de RHCP al aangekondigd. Die had zich waarschijnlijk van dag vergist.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.860
6.009
Donderdag, want vier dagen na dat bericht van Ken werden de RHCP al aangekondigd. Die had zich waarschijnlijk van dag vergist.
RHCP ging nooit een dag alleen dragen - en al zeker niet als herhaling, dus dat is geen punt.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.508
4.340
Of hij had oude info en ondertussen was duidelijk dat ze zich had teruggetrokken, wat hij niet wist. Aangezien zij 1 dag later werd aangekondigd voor augustus festivals en de peppers een paar dagen later voor diezelfde vrijdag
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken