Rock Werchter 2023

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
3.035
1.811
Japanese Breakfast vind ik wel zo'n naam die tourt en die rol zou kunnen invullen. Ook Rina Sawayama eigenlijk. Twee must-haves toch wel.

Baby Queen is best nog wel een grote naam op de Slope.
Rina lijkt me wel een zekerheid inderdaad, vooral ook omdat ik het gevoel heb dat Live Nation dat wat op zich heeft genomen. Maar dus eerst die AB voller krijgen.
Japanese Breakfast moet wel kunnen lukken maar kan even goed een Cactus of Dour worden.

• Leuk
Waarderingen: werchter12

mj222

Playlistbediener
28 jun 2016
32
21
Hoe laat moet je tegenwoordig voor, laten we zeggen Editors, in de tent zijn voordat de tent dicht gaat ?

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
3.035
1.811
Volledig programma Main Square:

FnYndmGXoAE6jfK

werchter12

Support act
21 mrt 2019
1.185
865
Goose kondigt zichzelf aan voor Cactus. Zie hen wel naar Werchter komen ook.

The Haunted youth nu ook op Lokerse trouwens.

nicola

Nieuw lid
27 dec 2022
4
0
øke ik weet da er veel haat is op dit forum tegenover goldband ma denken jullie dat ze er gaan staan op Werchter?

werchter12

Support act
21 mrt 2019
1.185
865
øke ik weet da er veel haat is op dit forum tegenover goldband ma denken jullie dat ze er gaan staan op Werchter?
Begin het me af te vragen. Zie eerlijk gezegd enkel nog plek op vrijdag om als 4e op de main te staan (toch minstens de plek die ze zullen claimen I guess).

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
3.035
1.811
Begin het me af te vragen. Zie eerlijk gezegd enkel nog plek op vrijdag om als 4e op de main te staan (toch minstens de plek die ze zullen claimen I guess).
ze doen natuurlijk al boutique... misschien uiteindelijk toch geen goldband? vermits je blijkbaar je best gaat moeten doen om ze niet live te zien komende zomer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken