Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
We hebben nu al een wedje lopen dat draait rond hoe lang het duurt voor Lennert Coorevits het publiek induikt. (Ik gok op het vijfde nummer) en of Tom Barman mee het podium opkomt voor Sattelites (Ik gok ja.)
Zie eerder Merol op dat podium stappen. Als ze niet tijdens CDD geprogrammeerd staat tenminste.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik denk eerlijk gezegd dat iggy pop en editors wel eens die barn kunnen afbreken. Kan memorabel worden. Sugar tis ook wel kanshebber voor een legendarisch optreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 43244

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.086
2.285
Morgen vermoedelijk toch die laatste grote naam voor donderdag?
Verwachten jullie dat Gayle daar KluB C gewoon zal afsluiten? Er missen nog drie namen voor de tent namelijk.

Vrijdag heeft al het meeste vorm en zal voor ons vermoedelijk een Barn-avondje worden.

De zaterdagclash tussen vermoedelijk Dean Lewis en O&TW zal in onze groep moeilijk vallen, maar wss de kant opdraaien van Oscar.

Zondag mogelijks Lis Nas X vs Christine en QOTSA vs Rosalia, geen leuke duels :D. Hier naar mijn gevoel ook nog een naam die mist laat in KluB C?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Morgen vermoedelijk toch die laatste grote naam voor donderdag?
Verwachten jullie dat Gayle daar KluB C gewoon zal afsluiten? Er missen nog drie namen voor de tent namelijk.

Vrijdag heeft al het meeste vorm en zal voor ons vermoedelijk een Barn-avondje worden.

De zaterdagclash tussen vermoedelijk Dean Lewis en O&TW zal in onze groep moeilijk vallen, maar wss de kant opdraaien van Oscar.

Zondag mogelijks Lis Nas X vs Christine en QOTSA vs Rosalia, geen leuke duels :D. Hier naar mijn gevoel ook nog een naam die mist laat in KluB C?
Laatste 2 namen op donderdag KluB C lijken me gewoon Royksopp en Aurora te worden. Gaat niet echt nog iets tussen of erna komen.

Ik vroeg me al af of er toch iemand Dean Lewis goed vond, haha.

Denk dat kans reëel is dat Rufus Du Sol de laatste act in de KluB C zal worden die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.086
2.285
Laatste 2 namen op donderdag KluB C lijken me gewoon Royksopp en Aurora te worden. Gaat niet echt nog iets tussen of erna komen.

Ik vroeg me al af of er toch iemand Dean Lewis goed vond, haha.

Denk dat kans reëel is dat Rufus Du Sol de laatste act in de KluB C zal worden die dag.

Op de affiche stond Gayle voor de andere twee, wat toch duiden dat ze na hen zou spelen. Ik vond dat echter een gekke plaats voor haar vandaar de vraag. Make sense hoe jij het uitlegt natuurlijk ;).
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
717
1.232
Begonnen met inluisteren en begonnen bij de donderdag. Tot nu toe is de donderdag voor mij echt wel magertjes. Niet echt dingen waarvan ik in eerste instantie gelijk had van oh die wil ik zien! dus hoop dat er op donderdag nog wat leuke dingetjes bijkomen. En anders vermaak ik me die dag ook wel hoor 🤣
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Is er nu al Phoebe Bridgers-gewijs iemand die er voor jullie uitspringt? Onbekend, maar mogelijks het concert van deze editie?
Mja, dat ontbreekt misschien nog wel. Zoiets als Phoebe Bridgers, Girl in Red, Jehnny Beth (vorig jaar). Misschien moet ik het nog ontdekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Mja, dat ontbreekt misschien nog wel. Zoiets als Phoebe Bridgers, Girl in Red, Jehnny Beth (vorig jaar). Misschien moet ik het nog ontdekken.
Momenteel ook niet echt iets in de buurt dat die rol kan overnemen natuurlijk.

Totnu ook niet echt een Slope naam die eruit springt, of ik vergis mij? Lovejoy verkoopt wel vlot hun Trix uit.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Momenteel ook niet echt iets in de buurt dat die rol kan overnemen natuurlijk.

Totnu ook niet echt een Slope naam die eruit springt, of ik vergis mij? Lovejoy verkoopt wel vlot hun Trix uit.
Japanese Breakfast vind ik wel zo'n naam die tourt en die rol zou kunnen invullen. Ook Rina Sawayama eigenlijk. Twee must-haves toch wel.

Baby Queen is best nog wel een grote naam op de Slope.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.084
5.339
Japanese Breakfast vind ik wel zo'n naam die tourt en die rol zou kunnen invullen. Ook Rina Sawayama eigenlijk. Twee must-haves toch wel.

Baby Queen is best nog wel een grote naam op de Slope.
Rina lijkt me wel een zekerheid inderdaad, vooral ook omdat ik het gevoel heb dat Live Nation dat wat op zich heeft genomen. Maar dus eerst die AB voller krijgen.
Japanese Breakfast moet wel kunnen lukken maar kan even goed een Cactus of Dour worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Hoe laat moet je tegenwoordig voor, laten we zeggen Editors, in de tent zijn voordat de tent dicht gaat ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken