Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.063
The National zou heel erg raar staan op die donderdag, maar kijk je naar die zaterdag dan kan alles. Ik denk nog steeds Lizzo. Na haar concert in Sportpaleis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
Verrassende worp.. Voor mij naast de gekende headliners ook echt (voor mij) onbekendere namen. Mooi vooruitzicht om juist weer wat nieuwe muziek te leren kennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.119
7.286
zat nog te denken om de RHCP dag te gaan, maar de daginvulling van die dag doet me helemaal niets helaas. baal ervan dat ik vorig jaar niet ben gegaan, toen vond ik de RHCP dag een stuk sterker. The Hu, Wardruna en Editors lijken me nog wel leuk om te checken maar is niet genoeg om me te overtuigen helaas.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
The National zou heel erg raar staan op die donderdag, maar kijk je naar die zaterdag dan kan alles. Ik denk nog steeds Lizzo. Na haar concert in Sportpaleis.
40% kans op The National, 60% kans op Lizzo vind ik. Nee, zie daar nu niets anders verschijnen.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
686
881
Mijn bedenking: als The National komt, kan je die ergens anders zetten dan als (co-)headliner op de Main? Zo niet, dan wordt het een of of verhaal met hen en Lizzo vrees ik 🤔
 

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
zat nog te denken om de RHCP dag te gaan, maar de daginvulling van die dag doet me helemaal niets helaas. baal ervan dat ik vorig jaar niet ben gegaan, toen vond ik de RHCP dag een stuk sterker. The Hu, Wardruna en Editors lijken me nog wel leuk om te checken maar is niet genoeg om me te overtuigen helaas.
Editors ook nog eens tegelijk met RHCP zo te zien?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.455
We zullen het vrijdag wel weten denk ik, wat er donderdag nog bijkomt.

Zondag voelt kwa grote namen erg loaded aan. Je kan ook tussen de lijnen lezen dat er nog wel wat wijzigingen zijn gebeurd. Want C&TQ ging de Barn headlinen, kreeg ook aparte aankondiging.
Kwa invulling vind ik vooral KluB C op zaterdag te mager aanvoelen. Of ligt dat aan mij?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.878
6.063
Vind het overigens een vrij magere worp, los van een aantal prima namen blijf ik wat op m'n honger zitten. Heel veel (door)geschoven achter de schermen precies.
 
  • On fire
Waarderingen: Nelios

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Vind het overigens een vrij magere worp, los van een aantal prima namen blijf ik wat op m'n honger zitten. Heel veel (door)geschoven achter de schermen precies.
Vind je? Vind dat veel namen bizar laag staan tegenover andere festivals. Wel een paar heel rare posities voor bepaalde bands. Interpol als tweede op de main bijvoorbeeld. Vraag me ook hoe die grootse show van Lil Nas X overkomt op de main.

De headliners zijn een sof, maar durf dit stilaan een van de sterkste majors in de breedte te noemen dit jaar.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
839
565
Vind je? Vind dat veel namen bizar laag staan tegenover andere festivals.

De headliners zijn een sof, maar durf dit stilaan een van de sterkste majors in de breedte te noemen dit jaar.
Vind ik ook. Headliners wat minder maar heel sterk wat daaronder zit.
Hele leuke namen in deze worp.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

JR1

Campingartiest
4 nov 2021
64
41
Voorlopig ziet het er voor mij zo uit (al moet ik nog heel wat ontdekken van de nieuwe namen). Vrijdag veruit de beste dag in de breedte voor mij voorlopig. Zaterdag zal weer een dagje worden dat ik me laat leiden door vrienden en bier, net zoals in 2022.

Donderdag

Must See
Sam Fender
Compact Disk Dummies
Iggy Pop
Stromae (wrs wel maar deels door clash met Iggy Pop)

Eventueel
Royksopp
Nathaniel Rateliff

Vrijdag

Must See
Liam Callagher
The Black Keys
Editors
Spoon
Wardruna
The Hu
Pup

Eventueel
Tamino
The Interrupters
Squid
Hot Milk

Zaterdag

Must See

Eventueel

Touché Amoré
City And Colour
Muse
Interpol
Paulo Nutini

Zondag

Must See
Arctic Monkeys
QOTSA
Amenra
Lovejoy

Eventueel
Puscifer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken